 Když je klient nervózní na schůzce: Co v takovém případě má prodejce dělat?
   Když je klient nervózní na schůzce: Co v takovém případě má prodejce dělat?   Zobrazit dvojjazyčně
 Zobrazit dvojjazyčně    Když se bavíme o obchodní schůzce, většinou si představujeme, že to je prodejce, který má důvod k tomu být nervózní a který by se měl snažit působit sebevědomě.…
 
    5 tipů, jak úspěšně vyjednávat s klienty i obchodními partnery
   5 tipů, jak úspěšně vyjednávat s klienty i obchodními partnery   Zobrazit dvojjazyčně
 Zobrazit dvojjazyčně    Každá schůzka, i ta obchodní, je o vyjednávání. Každá ze stran se snaží…
 
    Specifika lukrativní klientely: Jak úspěšně prodávat VIP zákazníkům
   Specifika lukrativní klientely: Jak úspěšně prodávat VIP zákazníkům   Zobrazit dvojjazyčně
 Zobrazit dvojjazyčně    Jistě ve vašem oboru máte prestižní klienty, které byste rádi viděli ve…
 
    Jak zvýšit svou úspěšnost v prodeji? Nedávejte klientovi na výběr z příliš mnoha možností
   Jak zvýšit svou úspěšnost v prodeji? Nedávejte klientovi na výběr z příliš mnoha možností   Zobrazit dvojjazyčně
 Zobrazit dvojjazyčně    Příliš mnoho prodejců nabízí příliš mnoho řešení. Od standardní nabídky a…
 
    Začátečnické chyby prodejců: Čemu se na začátku vaší obchodní kariéry vyhnout
   Začátečnické chyby prodejců: Čemu se na začátku vaší obchodní kariéry vyhnout   Zobrazit dvojjazyčně
 Zobrazit dvojjazyčně    Prodejci jsou dnes velmi žádanou profesí. Jejich práce je klíčová pro…
 
    Zavádíte na trh nový produkt? 4 tipy, jak překlenout počáteční ztrátové období
   Zavádíte na trh nový produkt? 4 tipy, jak překlenout počáteční ztrátové období   Zobrazit dvojjazyčně
 Zobrazit dvojjazyčně    Po spuštění nového produktu či produktové řady nebo po vstupu start-upu na…
 
    Pět vlastností, které má každý dlouhodobě úspěšný prodejce
   Pět vlastností, které má každý dlouhodobě úspěšný prodejce   Zobrazit dvojjazyčně
 Zobrazit dvojjazyčně    Existuje celá řada různorodých a odlišných prodejních stylů. A každý člověk…
 
    Co (a jak) si zjistit o B2B klientovi, než jej kontaktujete
   Co (a jak) si zjistit o B2B klientovi, než jej kontaktujete   Zobrazit dvojjazyčně
 Zobrazit dvojjazyčně    Asi se všichni shodneme na tom, že čím více informací o klientovi máme…
 
    Čtyři předsevzetí, která by si měli obchodníci dát do nového roku 2025
   Čtyři předsevzetí, která by si měli obchodníci dát do nového roku 2025   Zobrazit dvojjazyčně
 Zobrazit dvojjazyčně    Asi si všichni vybavíme základní předpoklady, které musíte mít, pokud…
 
    Jak vstát z popela: Čtyři tipy na návrat k prodeji poté, co jste vyhořeli
   Jak vstát z popela: Čtyři tipy na návrat k prodeji poté, co jste vyhořeli   Zobrazit dvojjazyčně
 Zobrazit dvojjazyčně    Syndrom vyhoření. Strašák, který trápí víceméně všechny pracovně aktivní…
 
    Perfekcionisté nebývají dobrými obchodníky: 4 tipy, jak se perfekcionismu zbavit
   Perfekcionisté nebývají dobrými obchodníky: 4 tipy, jak se perfekcionismu zbavit   Zobrazit dvojjazyčně
 Zobrazit dvojjazyčně    Většina lidí má tendenci perfekcionismus většinou v pracovním…
 
    Pravidlo 80/20: Jak vám může pomoci uzavírat více obchodů
   Pravidlo 80/20: Jak vám může pomoci uzavírat více obchodů   Zobrazit dvojjazyčně
 Zobrazit dvojjazyčně    I zkušení prodejci někdy dělají začátečnickou chybu během obchodní schůzky…
 
    Sedm tipů, jak si může prodejce udržet pozitivní nadhled
   Sedm tipů, jak si může prodejce udržet pozitivní nadhled   Zobrazit dvojjazyčně
 Zobrazit dvojjazyčně    Prodejní profese je většinou psychicky náročným zaměstnáním. Vaše výsledky…