Ecommerce: Jak na to, aby to fungovalo Jedním z největších úskalí ecommerce je neexistující záruka, že se váš produkt podaří prodat.
Jedním z nejlepších a zároveň nejlevnějších způsobů, jak oslovovat širokou…
Jak si získat důvěru klienta po telefonu Komunikace obchodníka nebo pracovníka zákaznického servisu s klientem by se…
6 tipů, jak vést bilanční schůzky s členy obchodního týmu Je povinností manažera obchodního týmu komunikovat se svými podřízenými,…
Pět obav, které musí každý prodejce umět překonat Prodej a úspěšné obchodování mají hodně společného se schopností daného…
Naučte se rozpoznat, že chce klient odejít Rozhodnutí klienta, že vyzkouší produkt konkurence a odejde od vás, může…
Zákaznický servis, který si klienti zamilují Jak již bylo mnohokrát na těchto stránkách řečeno, zákaznický servis je pro…
5 tipů, jak podpořit kreativitu v obchodním týmu Každé společnosti prospívá kreativita. Neustále se měnící doba nepřeje těm,…
6 tipů, jak si vybudovat kvalitní síť kontaktů Obchodníka nedefinují pouze jeho úspěchy a prodeje, ale i jeho konexe. Znát…
Čtyři obchodní lekce od zmrzlinářských aut Family Frost Když se řekne Family Frost, víceméně každý mileniál si vybaví dětství,…
Jak donutit klienta, aby se „rozhoupal“ k rozhodnutí Začínající obchodníci se velmi často bojí striktního odmítnutí ze strany…
Pět tipů, jak absolvovat stáž a odnést si co nejvíce zkušeností Absolvování stáže v nějaké významné firmě nebo státní instituci je trendem,…
5 tipů, jak vytěžit maximum z otázek adresovaných klientovi Před samotnou nabídkou je vždy nutné klienta kvalifikovat. Tedy analyzovat…