Před samotnou nabídkou je vždy nutné klienta kvalifikovat. Tedy analyzovat jeho situaci, potřeby a očekávání, stejně jako zjistit jeho historii, zkušenost s …
Emočně inteligentní lidé jsou úspěšnější jak v osobním, tak i pracovním…
Současná ekonomická situace nahrává benefitům pro zaměstnance a zvyšování…
Tak jako o všem i o zákaznickém servisu panují některé nepřekonané mýty.…
Kdo by nechtěl loajální klientelu? Získávat velké množství nových…
Čína se stala klíčovým trhem pro cross-border e-commerce a stále více firem…
Získat si sympatie klienta a vyvolat v něm pocit důvěry ve vaší osobu a…
Schopnost poradit si s námitkami ze strany potenciálních klientů je zcela…
Jen málo věcí je v obchodním prostředí těžší, než prodávat nový produkt.…
Tým, který má na starosti komunikaci s klienty po telefonu, vyžaduje…
Každá společnost potřebuje konkrétní cíle a specifické obchodní plány.…
Jednou ze zásadních překážek úspěchu obchodního týmu je přílišná délka…
Speciální způsob prodeje spočívá v prodeji produktu nebo projektu…