Naučte se rozpoznat, že chce klient odejít Rozhodnutí klienta, že vyzkouší produkt konkurence a odejde od vás, může mít celou řadu příčin. Od zhoršení kvality produktu přes změnu v požadavcích klienta až po…
Zákaznický servis, který si klienti zamilují Jak již bylo mnohokrát na těchto stránkách řečeno, zákaznický servis je pro…
5 tipů, jak podpořit kreativitu v obchodním týmu Každé společnosti prospívá kreativita. Neustále se měnící doba nepřeje těm,…
6 tipů, jak si vybudovat kvalitní síť kontaktů Obchodníka nedefinují pouze jeho úspěchy a prodeje, ale i jeho konexe. Znát…
Čtyři obchodní lekce od zmrzlinářských aut Family Frost Když se řekne Family Frost, víceméně každý mileniál si vybaví dětství,…
Jak donutit klienta, aby se „rozhoupal“ k rozhodnutí Začínající obchodníci se velmi často bojí striktního odmítnutí ze strany…
Pět tipů, jak absolvovat stáž a odnést si co nejvíce zkušeností Absolvování stáže v nějaké významné firmě nebo státní instituci je trendem,…
5 tipů, jak vytěžit maximum z otázek adresovaných klientovi Před samotnou nabídkou je vždy nutné klienta kvalifikovat. Tedy analyzovat…
7 tipů, jak používat emoční inteligenci v každodenní praxi Emočně inteligentní lidé jsou úspěšnější jak v osobním, tak i pracovním…
Je na čase říci si o vyšší plat? Víme, jak na to Současná ekonomická situace nahrává benefitům pro zaměstnance a zvyšování…
Tak jako o všem i o zákaznickém servisu panují některé nepřekonané mýty.…
„Mystery shopping“ a další netradiční způsoby, jak vylepšit zákaznický servis Kdo by nechtěl loajální klientelu? Získávat velké množství nových…
Úsměv: nejsilnější prodejní zbraň Získat si sympatie klienta a vyvolat v něm pocit důvěry ve vaší osobu a…