7 tipů, jak používat emoční inteligenci v každodenní praxi Emočně inteligentní lidé jsou úspěšnější jak v osobním, tak i pracovním životě. Je to kvůli tomu, že si uvědomují své emoce a dovedou s nimi pracovat, a stejně tak…
Je na čase říci si o vyšší plat? Víme, jak na to Současná ekonomická situace nahrává benefitům pro zaměstnance a zvyšování…
Tak jako o všem i o zákaznickém servisu panují některé nepřekonané mýty.…
„Mystery shopping“ a další netradiční způsoby, jak vylepšit zákaznický servis Kdo by nechtěl loajální klientelu? Získávat velké množství nových…
Čína se stala klíčovým trhem pro cross-border e-commerce a stále více firem…
Úsměv: nejsilnější prodejní zbraň Získat si sympatie klienta a vyvolat v něm pocit důvěry ve vaší osobu a…
Nejčastější námitky klientů a jak na ně reagovat Schopnost poradit si s námitkami ze strany potenciálních klientů je zcela…
Pět zásad uvádění nového produktu na trh Jen málo věcí je v obchodním prostředí těžší, než prodávat nový produkt.…
Tým, který má na starosti komunikaci s klienty po telefonu, vyžaduje…
Jak v roce 2019 získat více zákazníků Každá společnost potřebuje konkrétní cíle a specifické obchodní plány.…
Čtyři kroky k rychlejšímu uzavírání obchodů ve vašem týmu Jednou ze zásadních překážek úspěchu obchodního týmu je přílišná délka…
Prezentace investorům: 9 věcí, které musíte zmínit Speciální způsob prodeje spočívá v prodeji produktu nebo projektu…
4 časté chyby vedoucích, které vedou k propadu výsledků týmu Vedoucí týmu je nucen každodenně dělat rozhodnutí za celý tým. Některá tato…