Mezi hlavní cíle obchodních oddělení firem a zaměstnanců zákaznického servisu nepatří pouze shánění nových zákazníků a uspokojení stávající klientely, ale i zvýšení…
Udržení klientely a posílení její věrnosti jsou jedněmi ze základních úkolů…
Obchodní činnost může být občas poměrně velkou zátěží na lidskou psychiku.…
Jednou z nejdůležitějších vlastností pracovníků zákaznického servisu je…
V tomto článku vám přiblížíme ty nejefektivnější tipy, jak v krátkém čase…
Nové firmy mají v dnešní době celou řadu možností, jak se prezentovat…
Jsou to zvláště obchodníci v technicky vysoce specializovaných oborech kdo…
Motivovat zaměstnance k těm nejlepším výkonům nelze pouze penězi. Vedoucí…
V mnoha odvětvích lidské činnosti se přichází s novými a moderními postupy,…
Vědět, co si myslí vaši klienti, je základem úspěšného zákaznického…
Jak již bylo mnohokrát řečeno, najít a získat nového klienta stojí v …
Momentální ekonomický růst je ideální dobou, kdy si říci o vyšší plat.…
Víkend je časem odpočinku a většinou si to, jak jej kdo tráví, nespojujeme…