Čtyři zastaralé trendy v marketingu, které musíte pustit k vodě

Marketing a jeho principy se za posledních několik desítek let významně změnily nejen díky nástupu internetu, ale i díky zásadním změnám ve vnímání a očekávání klientů. Bohužel někteří marketingoví matadoři ze staré školy ve svých kampaních stále závisí na zastaralých trendech a metodách, které jsou již přežité a v dnešní době nemají již valného efektu. V tomto článku se na tyto nešvary detailněji zaměříme.

Ilustrační snímek

Chcete si přečíst celý článek?
Zajistěte si předplatné zdarma nebo od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč. Předplatné můžete ale také získat zdarma.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.