Když se řekne propagační akce, vybaví si lidé většinou nějakou událost, kde firma prezentuje sebe samu, její výrobky či služby s cílem oslovit kupujícího a sdělit…
Úspěšný obchodník musí umět pracovat s emocemi svých potenciálních i…
Existuje celá řada způsobů, jak oslovit potenciálního klienta. Jedním z …
Řada firem má různá oddělení pro zákaznický servis a pro obchodní činnost.…
Neúspěch k obchodu patří a je pouze na jednotlivých lidech, jak na neúspěch…
Vedoucí týmu má odpovědnost za celkové výsledky týmu i za to, jak s ve…
Zvláště v našem prostředí jsou klienti zvyklí pokládat jako jednu z prvních…
Za úspěchem v prodejní sféře stojí tvrdá práce, odhodlání i správné…
Nové, začínající společnosti nemají celou řadu výhod, kterými disponují…
Prodejní techniky se velmi liší podle toho, jestli prodáváte nejlevnější…
B2B prodej je v mnohém specifický. Jednou z odlišností od B2C je fakt, že…
Jak se od sebe odlišují úspěšní a neúspěšní obchodníci? Uzavření velkého…
Ať už pracujete v jakémkoliv oboru, váš prodejní cyklus se pravděpodobně…