Čtyři statistky důležitosti emocí v rozhodování klientů Úspěšný obchodník musí umět pracovat s emocemi svých potenciálních i aktuálních klientů. Někteří prodejci si ale možná ani neuvědomují, jak důležitou roli hrají…
Naučte se psát e-maily, které zaujmou Existuje celá řada způsobů, jak oslovit potenciálního klienta. Jedním z …
Proč byste neměli podceňovat propojení obchodu a zákaznického servisu Řada firem má různá oddělení pro zákaznický servis a pro obchodní činnost.…
Neúspěch k obchodu patří a je pouze na jednotlivých lidech, jak na neúspěch…
3 kroky k úspěšnému a efektivnímu týmu Vedoucí týmu má odpovědnost za celkové výsledky týmu i za to, jak s ve…
Zvláště v našem prostředí jsou klienti zvyklí pokládat jako jednu z prvních…
Šest toxických myšlenek, které vám brání v úspěchu Za úspěchem v prodejní sféře stojí tvrdá práce, odhodlání i správné…
Pět úspěšných start-upů a jejich přístupy k zákaznickému servisu Nové, začínající společnosti nemají celou řadu výhod, kterými disponují…
Jak na prodej drahého produktu? Prodejní techniky se velmi liší podle toho, jestli prodáváte nejlevnější…
Čtyři druhy lidí na různých pozicích, na které narazíte při B2B prodeji B2B prodej je v mnohém specifický. Jednou z odlišností od B2C je fakt, že…
Pět kroků k dlouhodobému úspěchu v obchodě Jak se od sebe odlišují úspěšní a neúspěšní obchodníci? Uzavření velkého…
Tipy, jak správně provést navazující telefonát po poslání nabídky Ať už pracujete v jakémkoliv oboru, váš prodejní cyklus se pravděpodobně…
Co dělat, když se vám dlouhodobě nedaří obchody? Každému obchodníkovi se může stát, že má horší období. Často může být…