V rámci zákaznického servisu není snad těžší věc, než zvládnout naštvaného klienta. Rozrušení lidé totiž téměř neposlouchají, co jim říkáte, neuvažují logicky,…
Mít dobré obchodní výsledky není ani tak o tom, co vlastně prodáváte, ale…
Každému obchodníkovi se občas stane, že mu dobře rozjetý obchod skončí…
Velká část firem dnes shání nové klienty přes internet. Přitom platí, že…
Zamysleli jste se někdy nad tím, co činí charismatické lidi…
Svět není růžový a i ve vztahu mezi klientem a firmou může dojít k rozporu.…
Byli jste povýšeni nebo se chystá vaše povýšení na pozici vedoucího…
Ačkoliv si mnoho prodejců myslí, že zdaleka nejzásadnější během schůzky s …
Udržet emoce na uzdě při komunikaci s některými klienty může být obtížné.…
Stále více lidí nedojíždí do kanceláře, ale pracuje z domova, z co-…
Způsob, jakým kontaktujete klienta po uskutečnění první schůzky, je zásadní…
V polovině minulého století přišel psychiatr Abraham Maslow s pyramidou…
Podobně jako u romantických vztahů je i první schůzka s klientem ta…