Ačkoliv si mnoho prodejců myslí, že zdaleka nejzásadnější během schůzky s klientem je to, co oni sami řeknou, pravda je taková, že schopnost naslouchat a reagovat na…
Udržet emoce na uzdě při komunikaci s některými klienty může být obtížné.…
Stále více lidí nedojíždí do kanceláře, ale pracuje z domova, z co-…
Způsob, jakým kontaktujete klienta po uskutečnění první schůzky, je zásadní…
V polovině minulého století přišel psychiatr Abraham Maslow s pyramidou…
Podobně jako u romantických vztahů je i první schůzka s klientem ta…
Je to odvěký problém v mnoha firmách a v celé řadě společností se jedná o…
Znovu používat starý obsah je nový trend dnešního online marketingu.…
Odborníci na problematiku prodeje opakují stále dokola jednu věc:…
Disciplína mnohdy odděluje úspěšné od neúspěšných. Nehledě na to, čemu se…
Dobrý zákaznický servis umí efektivně a rychle vyřešit všechny problémy,…
Dobré komunikační dovednosti jsou základem prodejního umění. Mluvit ještě…
Zhoršují se vám obchodní výsledky, máte problémy s dosažením prodejních…