Kterých emocí (a jak) se dá efektivně využít v marketingu? Reklama a propagace zdaleka nejsou založené jen na racionální argumentaci a striktně logickém myšlení. Marketing hodně pracuje s emocemi. Nebo alespoň by měl, pokud…
Pět tipů, jak trénovat psychickou odolnost a sebevědomí Někteří talentovaní a cílevědomí lidé mají problém s tím, že oproti méně…
Sedm způsobů, jak se zalíbit lidem, se kterými mluvíte Prodej a váš obchodní úspěch do velké míry záleží na tom, jak dobře…
Nejčastější chyby při prezentaci Podat posluchačům prezentaci zajímavým a efektivním způsobem tak, abyste…
Zvyšte svou produktivitu v několika jednoduchých krocích Všichni občas máme problém s tím zůstat celý pracovní den v práci…
Pět tipů, jak zvládnout naštvaného klienta V rámci zákaznického servisu není snad těžší věc, než zvládnout naštvaného…
Mít dobré obchodní výsledky není ani tak o tom, co vlastně prodáváte, ale…
Nepropadněte depresi po neúspěšném obchodě Každému obchodníkovi se občas stane, že mu dobře rozjetý obchod skončí…
3 triky, díky kterým zůstanou uživatelé déle na vaší webové stránce Velká část firem dnes shání nové klienty přes internet. Přitom platí, že…
Klíč k úspěšné prezentaci: Příběhy Zamysleli jste se někdy nad tím, co činí charismatické lidi…
Svět není růžový a i ve vztahu mezi klientem a firmou může dojít k rozporu.…
Pět nejdůležitějších kroků nového manažera obchodního týmu Byli jste povýšeni nebo se chystá vaše povýšení na pozici vedoucího…
Naučte se lépe naslouchat během obchodních jednání Ačkoliv si mnoho prodejců myslí, že zdaleka nejzásadnější během schůzky s …