Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného Naučte se lépe naslouchat během obchodních jednání

Ačkoliv si mnoho prodejců myslí, že zdaleka nejzásadnější během schůzky s klientem je to, co oni sami řeknou, pravda je taková, že schopnost naslouchat a reagovat na…

7 věcí, které zaměstnanec call centra nikdy nesmí říct klientovi

Udržet emoce na uzdě při komunikaci s některými klienty může být obtížné.…

Článek v rámci předplatného Co musíte vědět dříve, než začnete pracovat na dálku

Stále více lidí nedojíždí do kanceláře, ale pracuje z domova, z co-…

Článek v rámci předplatného Jak se (ne)ozvat klientovi po první schůzce

Způsob, jakým kontaktujete klienta po uskutečnění první schůzky, je zásadní…

Článek v rámci předplatného Pyramida priorit a potřeb B2B klientů

V polovině minulého století přišel psychiatr Abraham Maslow s pyramidou…

7 tipů, jak zapůsobit na klienta na první schůzce

Podobně jako u romantických vztahů je i první schůzka s klientem ta…

Článek v rámci předplatného Ukončete půtky mezi obchodem a marketingem

Je to odvěký problém v mnoha firmách a v celé řadě společností se jedná o…

Článek v rámci předplatného Dělejte online marketing správně: Recyklujte starý obsah

Znovu používat starý obsah je nový trend dnešního online marketingu.…

Přehnaná personalizace může klienta znechutit

Odborníci na problematiku prodeje opakují stále dokola jednu věc:…

Článek v rámci předplatného 5 kroků k větší disciplíně

Disciplína mnohdy odděluje úspěšné od neúspěšných. Nehledě na to, čemu se…

Článek v rámci předplatného Tři způsoby, jak předcházet problémům v rámci zákaznického servisu

Dobrý zákaznický servis umí efektivně a rychle vyřešit všechny problémy,…

Článek v rámci předplatného Co nejčastěji brání efektivní mezilidské komunikaci

Dobré komunikační dovednosti jsou základem prodejního umění. Mluvit ještě…

Článek v rámci předplatného 7 tipů, jak rychle vylepšit vaše obchodní výsledky

Zhoršují se vám obchodní výsledky, máte problémy s dosažením prodejních…

Výpis 937949 z celkem 4710