Obchodní schůzka: Proč nesmíte jet na autopilota

Mnoho obchodníků absolvuje několik obchodních schůzek denně, případně provede celou řadu telefonátů, a mnohdy je proto pro ně těžké dodržet jednu hlavní zásadu, která je k úspěchu nutná - udržovat ke každému zákazníkovi individuální přístup. V dnešním článku vám přiblížíme, jak se vyhnout tomu, abyste při schůzkách s klienty používali autopilota, a jak si za každou cenu udržet personalizovaný přístup k jednotlivým klientům.

Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace