Obchodní prostředí, očekávání klientů i prodejní postupy se neustále vyvíjí. Aby vaše firma nezaostávala za konkurencí, je nutné být v obraze ohledně trendů, které…
Zákaznický servis je jedním z hlavních faktorů ovlivňujících spokojenost…
Již v mnoha článcích jsme si ukázali, že to, jaký produkt prodáváte a jaké…
Nový start-up musí vykazovat řadu charakteristik, aby uspěl. Mezi nimi jsou…
Zákaznický servis je komplexem mnoha úkolů a prostoru pro to, abyste…
Firem nabízejících určité zboží najdeme v každém oboru celou řadu. Stejné…
Tak často skloňovaní „mileniálové“ jsou dnes nejlukrativnější demografickou…
I u B2B prodeje probíhá první kontakt s potenciálním zákazníkem velmi často…
Jestliže jste se stali novým vedoucím obchodního týmu, zřejmě máte…
Chcete-li, aby vaše online aktivity v oblasti obsahového marketingu byly…
Jedná se o jednu z nejvíce frustrujících situací, které mohou obchodníka…
V předchozím článku jsme se dozvěděli, že můžeme očekávat rozšířenou…
Prodejce musí za každou cenu působit profesionálně. Přeci jen chcete, aby…