Jak zákazníci obchodních řetězců v Česku vnímají letáky, proč si je prohlížejí a co v nich hledají? Většina vyhledává hlavně slevy a nízké ceny, přibližně třetinu…
Pro start-upy nabízí sociální a profesní sítě jedinečnou příležitost, jak…
V celé řadě případů tvoří právě předmět e-mailu rozdíl mezi tím, jestli…
Telefonní prodej může být velmi účinným prodejním nástrojem, pokud…
Sociální sítě jsou příležitostí, jak se dostat do přímého kontaktu s …
Být dobrým vedoucím znamená umět jasně nastavit pravidla, kterými se mají…
„Hard skills“ a „soft skills“ neboli odborné znalosti a komunikační…
Práce na volné noze má bezkonkurenční výhody, jako je volná pracovní doba,…
Při kontaktování klientů po telefonu se poměrně často stává, že telefonát…
Uživatelé internetu dnes přecházejí od stolních počítačů k mobilním…
Chcete-li mít společnost opravdu orientovanou na zákazníky, musíte s nimi…
Pojmem mileniálové se nejčastěji myslí lidé, kteří prožívali dětství na…
I když je e-mail jedním z nejméně účinných způsobů, jak oslovovat…