Námitka proti ceně je jednou z nejobávanějších reakcí ze strany klienta, kterou může prodejce slyšet. V ideálním případě by měl umět prezentovat produkt a spojit jej…
Jak nalákat zákazníky do prodejního trychtýře díky obsahovému marketingu Klíčem je prodávat řešení, ne jen věci. Jinak řečeno, váš marketing musí…
Negativní myšlenky, které vám braní v úspěchu v prodeji Úspěch v prodejní profesi vyžaduje určité nastavení mysli na straně…
Právě jste byli požádáni, abyste během narychlo uspořádané tiskové…
Jak získat prodejní pozici u vysněné společnosti Každý má vysněné firmy, u kterých by chtěl pracovat. U prodejních pozic je…
Čtyři aktuální trendy v prodeji Obchodní prostředí, očekávání klientů i prodejní postupy se neustále…
Zákaznický servis je jedním z hlavních faktorů ovlivňujících spokojenost…
10 komunikačních návyků úspěšného prodejce Již v mnoha článcích jsme si ukázali, že to, jaký produkt prodáváte a jaké…
Čtyři zásady propagace start-upu Nový start-up musí vykazovat řadu charakteristik, aby uspěl. Mezi nimi jsou…
Jak znovu získat důvěru klienta poté, co se vám povedl kiks Zákaznický servis je komplexem mnoha úkolů a prostoru pro to, abyste…
Firem nabízejících určité zboží najdeme v každém oboru celou řadu. Stejné…
Čtyři kroky k udržení zákazníků z řad mileniálů Tak často skloňovaní „mileniálové“ jsou dnes nejlukrativnější demografickou…
I u B2B prodeje probíhá první kontakt s potenciálním zákazníkem velmi často…