Žádný obchodník ani podnikatel by neměl pracovat takříkajíc naslepo. Všichni by měli mít nějakou strategii, plány a cíle. A to jak dlouhodobé, tak krátkodobé. V …
Šaty dělají člověka. I v prodeji Ať se nám to líbí, nebo ne, ostatní nás do vysoké míry posuzují i podle…
5 parametrů, které definují ideálního B2B klienta V prodeji je ze strany obchodníka nutné něco, čemu se říká „kvalifikace“,…
Sedm záchytných bodů prodejního cyklu Prodejním cyklem se nazývá celá cesta od bodu A do bodu Z, kdy A je prvotní…
Čtyři legendární emočně silné marketingové kampaně Jedna z hlavních pouček marketingu (i prodeje) je, že fakta neprodávají…
Jedna z věcí, kterou by se měl obchodník naučit, je pamatovat si jména…
Základy prodeje pro prodejní nováčky Pro ty, kteří se v obchodě pohybují dlouho, jsou již některé aspekty…
Tři trendy maloobchodního prodeje pro rok 2018 Rok 2018 ještě není ani v polovině, ale již můžeme rozlišit tři trendy,…
Mnoho obchodníků, kteří si domlouvají osobní schůzky s potenciálními…
Máte za úkol zorganizovat firemní školení nebo chcete rozvíjet své vlastní…
Čtyři hlavní faktory, které rozhodují o úspěchu a neúspěchu v prodeji Prodejní profese je věda a prodej je kombinací mnoha faktorů, které do sebe…
Jak se stát lepším obchodním zástupcem pro vaše klienty Aby vás klienti vyhledávali a aby se vám dobře uzavíraly obchody, musíte se…
Sedm prvků zajímavého a efektivního příběhu Příběh je v prodeji nedocenitelným nástrojem. Unikátní a zajímavý příběh…