Pokud máte na firemním blogu více než 50 příspěvků, použijte pár následujících nápadů, na oživení vašeho obsahu.
Společnosti, které adaptovaly techniky tzv. social sellingu vytvářejí o 45 …
Tajemství úspěchu: Buďte asertivní v komunikaci s druhými Ten, kdo „vede“ konverzaci, většinou určuje témata, dostává protistranu…
Čtyři rady začínajícím prodejcům Žádný učený z nebe nespadl a prodejnímu řemeslu je nutné se naučit…
5 slov, která pomohou prodeji, a 5 slov, která jej pokazí Stejnou věc můžeme říct desítkami různých způsobů. A je to právě specifická…
Nový podřízený na obchodní pozici: Na co si dát pozor Přijetí nového zaměstnance je vždy ošemetnou záležitostí. Je nutné dát mu…
Čtyři rady prodejcům v novém oboru Stát se prodejcem v nově vzniklém oboru není nikdy lehké. Lidé většinou…
Nejlepším způsobem, jak oslovit nové klienty, je přímo a osobně. Druhým…
Šest tipů, jak působit jako expert (nehledě na to, co prodáváte) Asi nikoho nepřekvapí, že pokud chcete být vynikající obchodník, musejí…
3 zásady motivace obchodníků ze strany manažera Manažerská pozice má řadu povinností, mezi něž patří také motivace…
Jak reagovat na pozitivní i negativní komentáře klientů Přítomnost na sociálních sítích je dnes již víceméně povinností, a proto se…
Syndrom vyhoření je strašák, který obchází všechny obchodníky bez výjimky.…
Co dělat a nedělat při prvním kontaktu s klientem po telefonu Telefonní kontakt je i přes veškeré moderní technologie a internet stále…