Marketing - zprávy z HR

3 hororové zkušenosti klientů se zákaznickým servisem

Nikdo není dokonalý a i zaměstnanci zákaznického servisu mohou čas od času udělat drobnou chybu. To je zcela normální. Každá dobře fungující společnost by však měla…

Článek v rámci předplatného Co dělat, když si nový obchodník nesedne s týmem

Soudržnost týmu a týmový duch všech jeho členů jsou nutné k tomu, aby daný…

icon Jak řídit marketing malých a středních podniků v globálním prostředí (II. díl)

V minulém článku jsem psal o tom, jak je pro firmu důležité při vstupu na…

Článek v rámci předplatného Jak bojovat proti levnější konkurenci

Ať dělají obchodníci, co chtějí, velká část zákazníků má tendenci…

Článek v rámci předplatného 5 věcí, díky kterým vás budou ostatní respektovat

Úkolem prodejce je přesvědčit klienty, aby vám důvěřovali a svěřili vám své…

Jednoduché triky k okamžitému zlepšení prodejních výsledků

Úkol prodejce je jasný: najít co nejvíce vhodných potenciálních klientů,…

Článek v rámci předplatného Marketing a „pravidlo 7“: Co to je a jak funguje

„Pravidlo 7“ platí v marketingu a jeho základní premisou je, že zákazník…

Článek v rámci předplatného 5 způsobů, jak ihned vylepšit váš zákaznický servis

Klientská péče je jedním z dominantních faktorů, podle nichž klienti…

Má zákazník vždy pravdu? Ne tak docela

Všichni asi známe rčení, že zákazník má vždy pravdu. V praxi to tak ale…

Článek v rámci předplatného Jak připravit úspěšnou strategii pro sociální sítě

Vytvoření strategie pro sociální sítě by mělo stát na několika klíčových…

Nechybí vašemu prodeji ušlechtilý úmysl?

Někteří lidé prostě prodávají produkt. To je jejich způsob obživy a také…

Článek v rámci předplatného Pět rad, jak udělat telefonní prodej snesitelnější

Buďme zcela upřímní. Prodej po telefonu nepatří mezi nejoblíbenější formy…

Článek v rámci předplatného Několik rad, které vás naučí prodat cokoliv komukoliv

Těm nejlepším obchodníkům je zpravidla jedno, co prodávají. Proč? Protože…

Výpis 10281040 z celkem 4710