Nikdo není dokonalý a i zaměstnanci zákaznického servisu mohou čas od času udělat drobnou chybu. To je zcela normální. Každá dobře fungující společnost by však měla…
Soudržnost týmu a týmový duch všech jeho členů jsou nutné k tomu, aby daný…
V minulém článku jsem psal o tom, jak je pro firmu důležité při vstupu na…
Ať dělají obchodníci, co chtějí, velká část zákazníků má tendenci…
Úkolem prodejce je přesvědčit klienty, aby vám důvěřovali a svěřili vám své…
Úkol prodejce je jasný: najít co nejvíce vhodných potenciálních klientů,…
„Pravidlo 7“ platí v marketingu a jeho základní premisou je, že zákazník…
Klientská péče je jedním z dominantních faktorů, podle nichž klienti…
Všichni asi známe rčení, že zákazník má vždy pravdu. V praxi to tak ale…
Vytvoření strategie pro sociální sítě by mělo stát na několika klíčových…
Někteří lidé prostě prodávají produkt. To je jejich způsob obživy a také…
Buďme zcela upřímní. Prodej po telefonu nepatří mezi nejoblíbenější formy…
Těm nejlepším obchodníkům je zpravidla jedno, co prodávají. Proč? Protože…