V posledních pár letech se i v České republice začal objevovat termín „Social Selling“. Málokdo ale pořádně ví, co se pod tímto termínem skrývá. Dnešní stav…
Čtyři kroky k urychlení obchodu Častým problémem při uzavírání obchodů je příliš dlouhé rozmýšlení klienta.…
„Výtahový prodej“: Co to je a jak na to? Anglický výraz „elevator pitch“ se dá poněkud krkolomně přeložit do češtiny…
Dá se říci, že neexistuje něco jako stagnující obchodník. Obchodník se…
7 triků, které navýší čtenost vašeho příspěvku na blogu Královskou disciplínou content marketingu je blogování. Při správném…
7 pokročilých tipů, jak vyhledávat na Googlu jako profesionál Google je zdaleka nejpoužívanějším vyhledávacím nástrojem na internetu a…
Telefonní prodej: 6 tipů, jak nevyvíjet příliš velký nátlak Na prodej po telefonu je často nahlíženo jako na zastaralou a příliš…
Schopnost naslouchat je pro obchodníka zcela klíčová. To víme všichni.…
Nové výzvy, kterým čelí dnešní prodejci I když základ prodeje zůstává stejný, techniky a metody se mění. A stejně…
Čtyři netradiční způsoby, jak získat zpět ztraceného klienta Někdy se to stává. Klient, třeba i dlouhodobý, přestane s vaší firmou…
Existuje celá řada způsobů, jak dotáhnout obchodní jednání k úspěšnému…
Velký problém marketingu na sociálních sítích Zdá se, že na sociálních sítích, zejména Twitteru, Facebooku a Instagramu,…
Nikdo není dokonalý a i zaměstnanci zákaznického servisu mohou čas od času…