Každá značka, firma nebo produkt by za sebou měly mít určitý příběh. Ten by měl vysvětlovat motivace, které vedly k vývoji daného produktu, a přiblížit jej více…
Mobilní zařízení začínají dominovat internetu. V dnešní době se již většina…
Společnost Brand Finance vydala svůj žebříček nejhodnotnějších značek světa…
Důvěra klienta je zásadní pro úspěšné uzavření obchodu. V případě…
Stres, nechuť k práci, špatné vycházení s kolegy a neochota vstávat ráno do…
První dojem dělá hodně. A platí to i při obchodních jednáních. Výsledek…
Při obchodní schůzce (a obecně při jakékoli lidské interakci) se většina…
Práce obchodníka je na tom z pohledu skloubení rodinného a pracovního…
Samostatnou kapitolou vzdělávání obchodníků je umění přejít od prezentace…
Otázka marketingu je pro nově založené, malé firmy zcela zásadní. Bez…
Dobrý obchodník, jak známo, přemýšlí pozitivně, zatímco ostatní negativně,…
Vzhledem ke konkurenci, která panuje ve všech obchodních odvětvích, a…
Snad nic se nevyvíjí tak rychle jako internet a webdesign. Žádná z firem…