Marketing - zprávy z HR

Nejčtenější články na Sales News v roce 2017

Jak se zdokonalit v e-mailové, telefonické i osobní komunikaci se zákazníky. To především zajímalo čtenáře portálu www.salesnews.cz v právě uplynulém roce 2017. Do…

Článek v rámci předplatného 4 předsevzetí pro call centra pro rok 2018

Dynamika call center se neustále mění, stejně tak očekávání klientů i…

Několik strategií pro zvýšení spokojenosti klientů

Chcete rychle vylepšit efektivitu systému zákaznické péče a zvýšit…

Článek v rámci předplatného Co dělat, když klient zvažuje více nabídek

Málokdy se stane, že zákazník přijde k prvnímu prodejci a rovnou si vybere…

5 způsobů, jak podpořit svou osobní značku v následujícím roce

Osobní značka. Něco, na čem by měl pracovat každý prodejce, který chce být…

Článek v rámci předplatného 3 způsoby, jak si získat důvěru klientů

V dnešní době je důvěra zákazníků pro obchod naprosto klíčová. Řada podniků…

Chcete být povýšeni na manažera obchodního týmu? Musíte mít těchto 5 návyků

Kariérní postup je u obchodních pozic poměrně jasný. Jestliže máte ambice…

Článek v rámci předplatného 3 tipy, jak více prodávat v rámci B2B

B2C a B2B obchodování jsou si v mnohém podobné, v mnohém se však liší. B2B…

Jak by měl vypadat ideální zákaznický servis?

Na zákaznický servis se dá podívat z různých úhlů. Ať už považujete za…

Článek v rámci předplatného Firma na sociálních sítích: 5 věcí, které vám zajistí tisíce fanoušků

Čím to je, že některé značky a profily na sociálních sítích dokáží…

Článek v rámci předplatného 5 rad, jak motivovat mladé členy obchodního týmu

Často se mluví o tzv. mileniálech, tedy lidech, kterým je nyní mezi 20 a 30…

4 kroky k velkým zakázkám v předních firmách

V rámci B2B existují v každém oboru VIP firmy, které tvoří zlatý grál…

Článek v rámci předplatného Pravidla online chatu se zákazníky

Tak, jak se vyvíjejí moderní technologie, je celkem logické, že stále více…

Výpis 10671079 z celkem 4691