Předvánoční období je obecně časem útlumu. Mnoho lidí nechává všechny změny a rozhodování na nový rok bez ohledu na to, že pak budou vším zavaleni. Pro obchodníky je…
Většinu nejcennějších znalostí získá obchodník zkušenostmi. Existují ale…
Maloobchodní prodej je jeden ze segmentů, jehož podoba se neustále vyvíjí…
Existují skvělé e-maily s návrhem obchodní spolupráce. A pak také existují…
Personalizace a lidský, osobní přístup vládnou světu prodeje. Společnosti,…
Webové stránky firem často slouží jako místo prvotního kontaktu s …
Stejně jako jacíkoliv jiní zaměstnanci, i obchodní zástupci opouštějí své…
Každý obchodník potřebuje pro svou práci trvalý přísun kontaktů na nové…
Výhrady zákazníků vůči ceně jsou v obchodě zcela běžnou a častou překážkou…
Většina vážnějších jednání o budoucím uzavření obchodu začíná po telefonu.…
Chyby se stávají, to je přirozené. Přirozené je ale také to, že chyby mají…
E-mailová komunikace je pro mnoho obchodníků zcela zásadní složkou jejich…
Jak vyniknout před konkurencí, jak vést obchodní jednání, jak zaujmout…