Specifika mileniálů a jejich očekávání v rámci zákaznického servisu

Pojmem mileniálové se nejčastěji myslí lidé, kteří prožívali dětství na přelomu milénia. Jedná se tedy většinou o mladé lidi narozené od poloviny 80. let do konce minulého tisíciletí. Jak tito lidé dospívají, končí studia, pracují, zakládají firmy a bohatnou, stávají se čím dál častěji i velmi důležitou obchodní silou, kterou je třeba brát v potaz. Podívejme se na specifika mileniálů co se týče zákaznického servisu.

Podle serveru Customer Think mileniálové očekávají:

1. Odměny za věrnost

Mileniálové si uvědomují, že mezi firmami zuří konkurenční boj, a jsou si velmi dobře vědomi hodnoty, kterou přinášejí firmám, jimž jsou dlouhodobě věrní. Nejsou konzervativní a nemají problém přejít k novému dodavateli nebo výrobci, pokud se jim něco přestane líbit. A proto očekávají odměny za svoji věrnost. Pokud si nevážíte věrných mileniálů a nedáváte jim najevo, že si ceníte jejich loajality, velmi brzo vás opustí.

2. Jedinečné zážitky

Mladí lidé jsou ochotni připlatit si nejen za kvalitní produkty, ale především za netradiční zážitky. V ideálním případě se na nich chtějí podílet i se svými kamarády a známými. Dnešní době vévodí sociální sítě, na kterých se všichni chtějí prezentovat co nejlépe, a proto mileniálové vyhledávají spektakulární zážitky.

3. Individuální řešení

Mladí lidé, hipsteři, mileniálové – ti všichni se vyznačují jednou věcí, a tou je touha být originální. Nechtějí mít totéž co ostatní, a proto je nenalákáte tím, že nějaký produkt je nejprodávanější. Spíše je přilákáte na to, že produkt je naopak nejexkluzivnější nebo že je možné si jej individuálně upravit dle vlastních potřeb.

4. Bezchybnou virtuální komunikaci

Přítomnost mladých lidí na internetu a komunikačních technologiích je až neuvěřitelná. Mladí lidé jsou dnes již zvyklí fungovat non-stop paralelně ve virtuálním světě a jestliže cílíte na mileniály coby své zákazníky, musíte vykazovat perfektní schopnost s nimi komunikovat na všech virtuálních komunikačních kanálech.

-mm-

Zdroj: CustomerThink - americký portál zaměřený na péči o zákazníky
Zobrazit přehled článků ze zdroje CustomerThink