4 otázky, které by měly padnout na první schůzce s klientem Vaším úkolem na první schůzce s potenciálním zákazníkem je navrhnout určité řešení a případně prodat produkt, který nabízíte. Ještě důležitější je ale nejdříve…
Mít v obchodním týmu úspěšné a šikovné obchodníky je pro mnoho firem…
Prezentujte jako skutečný profesionál Obchodní prezentace a profese prodejce jdou spolu ruku v ruce. Prezentační…
Vědecky podložené cesty k větší psychické odolnosti v obchodní branži Psychická odolnost, schopnost nepodléhat stresu, pozitivní přístup a…
Celá řada obchodníků nemá svou práci příliš v lásce. Mnozí z nich neradi…
5 zvyků úspěšných obchodníků aneb Motivace a maximální výkon každý den Být úspěšným prodejcem znamená dlouhodobě na sobě pracovat, řídit se…
Stále voláte klientům naslepo? Žijete v minulém tisíciletí „Cold calling“, neboli volání naslepo potenciálním klientům, kteří o vaši…
Pro prosazení změn v zákaznických službách je někdy nejlepší, když si…
Čtyři věci, na které se ptát uživatelů call centra Úspěšnost call centra a jednotlivých telefonistů se dá měřit různými…
Úspěšné ženy v obchodní branži nekopírují muže Ženy mají obecně mnoho vlastností, díky kterým v určitých ohledech…
Deset citátů, které vám ihned dodají motivaci Práce prodejce a její efektivita se ve vysoké míře odráží od psychického…
1. Internetu rozumí i vaše babička, ale zkombinovat vizibilitu brandu na…
Čtyři fáze vyhoření (nejen) v call centru Syndrom vyhoření se týká téměř všech profesí. Nejvíce však těch, které jsou…