10 komunikačních návyků úspěšného prodejce

Již v mnoha článcích jsme si ukázali, že to, jaký produkt prodáváte a jaké jsou jeho vlastnosti, je pro výsledek obchodních schůzek méně důležité než to, jakým způsobem s klientem komunikujete, jak na zákazníky působíte a jak jim dokážete vysvětlit výhody vašeho produktu. Proto není divu, že ti nejlepší prodejci jsou zároveň experty na mezilidskou komunikaci.

Ilustrační snímek

Chcete si přečíst celý článek?
Zajistěte si předplatné zdarma nebo od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč. Předplatné můžete ale také získat zdarma.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.