Na zákaznický servis se dá podívat z různých úhlů. Ať už považujete za nejdůležitější efektivitu, rychlost, zkušenost klienta nebo přínos pro obchod, každý má tak…
Firma na sociálních sítích: 5 věcí, které vám zajistí tisíce fanoušků Čím to je, že některé značky a profily na sociálních sítích dokáží…
5 rad, jak motivovat mladé členy obchodního týmu Často se mluví o tzv. mileniálech, tedy lidech, kterým je nyní mezi 20 a 30…
V rámci B2B existují v každém oboru VIP firmy, které tvoří zlatý grál…
Pravidla online chatu se zákazníky Tak, jak se vyvíjejí moderní technologie, je celkem logické, že stále více…
V čem je prodej ideální školou do života? Například v tom, že vás naučí…
Úspěch je v hlavě: 3 způsoby, jak překonat nechuť k prodeji Úspěch v obchodním světě je do velké míry definován nastavením naší mysli. …
3 přednosti introvertních prodejců Typická (nebo spíše stereotypní) představa o prodejci je taková, že se…
Předvánoční období je obecně časem útlumu. Mnoho lidí nechává všechny změny…
3 tajemství, která znají všichni úspěšní prodejci Většinu nejcennějších znalostí získá obchodník zkušenostmi. Existují ale…
Maloobchodní prodej je jeden ze segmentů, jehož podoba se neustále vyvíjí…
B2B prodej: Čtyři fatální chyby e-mailu zaslaného potenciálnímu klientovi Existují skvělé e-maily s návrhem obchodní spolupráce. A pak také existují…
Personalizace a lidský, osobní přístup vládnou světu prodeje. Společnosti,…