Personalizace a lidský, osobní přístup vládnou světu prodeje. Společnosti, které dokáží, aby se zákazníci při nákupu a využívání jejich služeb cítili pohodlně a jako…
Webové stránky firem často slouží jako místo prvotního kontaktu s …
Stejně jako jacíkoliv jiní zaměstnanci, i obchodní zástupci opouštějí své…
Každý obchodník potřebuje pro svou práci trvalý přísun kontaktů na nové…
Výhrady zákazníků vůči ceně jsou v obchodě zcela běžnou a častou překážkou…
Většina vážnějších jednání o budoucím uzavření obchodu začíná po telefonu.…
Chyby se stávají, to je přirozené. Přirozené je ale také to, že chyby mají…
E-mailová komunikace je pro mnoho obchodníků zcela zásadní složkou jejich…
Jak vyniknout před konkurencí, jak vést obchodní jednání, jak zaujmout…
Mnoho úvodních kontaktů s klienty přes telefon končí žádostí ze strany…
Přinášíme vám odkazy na přednášky z projektu TED (tzv. TED talks), které by…
Jste noví v prodejním oboru a začínáte se teprve rozhlížet? Dělají vám…
Existuje řada článků o tom, jak se vyrovnat s naštvaným klientem. Jak s ním…