Jeden z paradoxů moderní, technologicky vyspělé doby je, že lidé se v mnoha odvětvích a aktivitách vracejí ke kořenům. Stejně tak se i prodejci vracejí k samotným…
B2B prodej je specifický. I přes společné znaky s B2C je to samostatná…
„Networking“, neboli navazování kontaktů při osobní komunikaci s …
Příběh, který má začátek, zápletku a konec, je ideálním formátem pro…
I když se emancipace a genderová rovnost v posledních let výrazně posunuly,…
Na růstu globální reklamy se nejvíce podílejí reklamy v přehledu zpráv v …
To, že vás klient jednou odmítne, neznamená, že už s vámi nikdy nechce mít…
Úspěch obchodníka je dán úspěchem jeho klientů. Aby byla spolupráce se…
Schopnost zapůsobit na ostatní, o něčem je přesvědčit a nadchnout je pro…
Zákaznický servis a jeho kvalita neustále nabírají na důležitosti.…
Neúspěch v obchodě má často podobu spirály nebo začarovaného kruhu.…
Instagram je jedna ze sociálních sítí, která se v našich končinách stále…
Mnoho firem se zaobírá myšlenkou, jak nejvíce vyjít klientovi vstříc a jak…