Marketing - zprávy z HR

Kdo umí být sympatický, prodává

Odvěká pravda z oblasti obchodu zní, že pokud jste někomu sympatičtí, mnohem pravděpodobněji od vás něco koupí. Platilo to vždy, platí to i dnes. Toto pravidlo má…

Článek v rámci předplatného Čtyři taktiky nejlepších prodejců po telefonu

Efektivní prodej po telefonu je skutečné umění. Ale je to umění, kterému se…

Account based marketing: Co to je a jak na to?

Account based marketing" (ABM) je termín, který se poslední dobou často…

Článek v rámci předplatného Jak se při hovoru s klientem vyhnout hluchým místům

Hluchým místem při hovoru s klientem myslíme situaci, kdy zástupce…

Článek v rámci předplatného Specifika žen-zákaznic

Ženy hrají nezastupitelnou roli v nákupních procesech většiny rodin. Z …

Skákání do řeči: Zlozvyk, kterého se musíte zbavit

Problém s lidmi, kteří přerušují ostatní, je ten, že si často svůj zlozvyk…

Článek v rámci předplatného Čtyři nízkonákladové marketingové tipy pro start-upy

Ať už se zakládání nových společností věnujete či ne, jistě vám neuniklo,…

Klesají vám prodeje? Víme, co dělat

Občasné propady v prodeji jsou normální u každého typu obchodu. Je proto…

Článek v rámci předplatného Trendy roku 2017 v zákaznickém servisu

Rok 2017 ještě neskončil, ale již teď můžeme říci, které nové trendy…

4 zásadní rady pro hledání nových klientů

Ať už je naše klientská základna a oddanost klientů jakkoliv velká,…

Článek v rámci předplatného Jak lépe měřit výsledky PR: Zbavte se nicneříkajících metrik

V oblasti PR se často objevuje tendence analyzovat jednoduše příliš různých…

Článek v rámci předplatného Prodej po telefonu: Chce to klid a systém

Prodej po telefonu je pro některé prodejce zdrojem nechuti a stresu. Přitom…

Výmluvy klientů často skrývají hlubší obavy

Když se klientovi něco nelíbí na vaší nabídce, co myslíte, že řekne? Rádi…

Výpis 11191131 z celkem 4691