6 chyb, kvůli nimž se z návštěvníků vašeho webu nestanou klienti Webové stránky firem často slouží jako místo prvotního kontaktu s potenciálními klienty. Jejich úlohou je nejen informovat a poskytovat kontaktní informace, ale…
Když prodejce opouští firmu: Jak snížit dopad na klienty Stejně jako jacíkoliv jiní zaměstnanci, i obchodní zástupci opouštějí své…
Co dělat, když vám dojdou nové kontakty Každý obchodník potřebuje pro svou práci trvalý přísun kontaktů na nové…
10 odpovědí na námitku: „Je to moc drahé.“ Výhrady zákazníků vůči ceně jsou v obchodě zcela běžnou a častou překážkou…
6 rad, jak si domluvit schůzku s klientem po telefonu Většina vážnějších jednání o budoucím uzavření obchodu začíná po telefonu.…
Manuál pro ty, kterým se povedla velká bota v zákaznickém servisu Chyby se stávají, to je přirozené. Přirozené je ale také to, že chyby mají…
E-mailová komunikace je pro mnoho obchodníků zcela zásadní složkou jejich…
Osm tipů, jak uzavřít obchod, od osmi top prodejců Jak vyniknout před konkurencí, jak vést obchodní jednání, jak zaujmout…
„Pošlete mi to do e-mailu.“ Jak reagovat na tuto žádost? Mnoho úvodních kontaktů s klienty přes telefon končí žádostí ze strany…
Přinášíme vám odkazy na přednášky z projektu TED (tzv. TED talks), které by…
5 tipů pro začínající prodejce Jste noví v prodejním oboru a začínáte se teprve rozhlížet? Dělají vám…
Existuje řada článků o tom, jak se vyrovnat s naštvaným klientem. Jak s ním…
Nejlepší taktika v moderní době? Jít zpátky ke kořenům prodeje Jeden z paradoxů moderní, technologicky vyspělé doby je, že lidé se v mnoha…