Marketing - zprávy z HR

Klesají vám prodeje? Víme, co dělat

Občasné propady v prodeji jsou normální u každého typu obchodu. Je proto dobré mít v záloze více kanálů, jejichž prostřednictvím získáváme nové kontakty, a je nutné…

Článek v rámci předplatného Trendy roku 2017 v zákaznickém servisu

Rok 2017 ještě neskončil, ale již teď můžeme říci, které nové trendy…

4 zásadní rady pro hledání nových klientů

Ať už je naše klientská základna a oddanost klientů jakkoliv velká,…

Článek v rámci předplatného Jak lépe měřit výsledky PR: Zbavte se nicneříkajících metrik

V oblasti PR se často objevuje tendence analyzovat jednoduše příliš různých…

Článek v rámci předplatného Prodej po telefonu: Chce to klid a systém

Prodej po telefonu je pro některé prodejce zdrojem nechuti a stresu. Přitom…

Výmluvy klientů často skrývají hlubší obavy

Když se klientovi něco nelíbí na vaší nabídce, co myslíte, že řekne? Rádi…

Článek v rámci předplatného Výhody a nevýhody práce z domova

Práce z domova mnohé lidi láká. Jedná se o populární formu práce především…

Nátlak a další hloupé chyby před podpisem smlouvy

Obchodní schůzky mají většinou jeden hlavní cíl, a sice dokončit prodejní…

Článek v rámci předplatného Čtyři kroky k úspěšnějšímu prodeji po telefonu

Ať už berete telefonní prodej jako nutné zlo nebo vás naopak baví, jedná se…

Pět nejčastějších systémových chyb zákaznického servisu

Manažeři odpovědní za zákaznický servis často nedokáží rozpoznat, že určitý…

Článek v rámci předplatného Útok na mileniály: 4 tipy, jak zaujmout věkovou skupinu 18-25 let

Některé produkty jsou určené mladým lidem, ale jejich prodej vázne, protože…

Článek v rámci předplatného Umíte se vypořádat s námitkami klientů?

Pochybnosti, nejasnosti, věci, které se klientovi nelíbí. To vše může…

Článek v rámci předplatného Pět způsobů, jak zefektivnit prodej po telefonu

Telefonní prodej téměř suverénně vede mezi nejméně oblíbenými formami…

Výpis 11451157 z celkem 4710