Tipy, jak polidštit zákaznický servis O důležitosti zákaznického servisu v souvislosti s loajalitou klientů a jejich celkovou spokojeností jsme se již v našich článcích zmiňovali mnohokrát. Přes všechny…
Tři základní indikátory úspěšnosti v prodeji Prodej bez systému je chaos, ve kterém jsou úspěchy pouze náhodné,…
Šaty dělají člověka. A v prodeji to platí dvojnásob To, jak se oblékáte, má zcela jasný a prokazatelný vliv na to, jak vás lidé…
Jak si „nenápadně“ říct o podpis smlouvy Většina obchodníků to zná. Našli jste shodu mezi potřebou klienta a vaší…
Jak reagovat na negativní ohlasy na sociálních sítích Zákazníci si zkrátka někdy budou stěžovat. Když si ale stěžují veřejně…
Používá to vůbec někdo? Google realizoval studii na vzorku 1400 Američanů…
6 nejdůležitějších tipů pro skvělý zákaznický servis V některých případech je nutné jít zpátky k základům. A proto si dnes…
Na co se zaměřit, aby se zákazníci vraceli Udělat ze zákazníků věrné zákazníky není jen tak. Pokud s vámi zákazník…
Jak poznat firmu otevřenou obchodním nabídkám? Umět věštit z křišťálové koule a poznat ideální moment, kdy má daná firma…
Prodejce musí zvládat zklamání každý den Neúspěch patří k obchodu od nepaměti. Pro mnoho lidí znamenají odmítnutí ze…
4 vlastnosti lidí, kteří dokáží zbohatnout díky prodeji Prodej a umění obchodovat je v podstatě kombinací osobnostních vlastností,…
Ušetřete na zákaznickém servisu Zákaznická péče je zcela klíčová pro retenci klientů a vybudování…
Sestavte nabídku podle osobnosti klienta V dnešní době se již nenosí paušální řešení, která jsou stejná pro všechny.…