Sociální sítě hýbou světem marketingu a prodeje. A to už nejen u té nejmladší generace. Know-how, jak navýšit počet followerů profilů na sociálních sítích, je dnes…
O důležitosti zákaznického servisu v souvislosti s loajalitou klientů a…
Prodej bez systému je chaos, ve kterém jsou úspěchy pouze náhodné,…
To, jak se oblékáte, má zcela jasný a prokazatelný vliv na to, jak vás lidé…
Většina obchodníků to zná. Našli jste shodu mezi potřebou klienta a vaší…
Zákazníci si zkrátka někdy budou stěžovat. Když si ale stěžují veřejně…
Používá to vůbec někdo? Google realizoval studii na vzorku 1400 Američanů…
V některých případech je nutné jít zpátky k základům. A proto si dnes…
Udělat ze zákazníků věrné zákazníky není jen tak. Pokud s vámi zákazník…
Umět věštit z křišťálové koule a poznat ideální moment, kdy má daná firma…
Neúspěch patří k obchodu od nepaměti. Pro mnoho lidí znamenají odmítnutí ze…
Prodej a umění obchodovat je v podstatě kombinací osobnostních vlastností,…
Zákaznická péče je zcela klíčová pro retenci klientů a vybudování…