Odvěká pravda z oblasti obchodu zní, že pokud jste někomu sympatičtí, mnohem pravděpodobněji od vás něco koupí. Platilo to vždy, platí to i dnes. Toto pravidlo má…
Čtyři taktiky nejlepších prodejců po telefonu Efektivní prodej po telefonu je skutečné umění. Ale je to umění, kterému se…
Account based marketing" (ABM) je termín, který se poslední dobou často…
Jak se při hovoru s klientem vyhnout hluchým místům Hluchým místem při hovoru s klientem myslíme situaci, kdy zástupce…
Specifika žen-zákaznic Ženy hrají nezastupitelnou roli v nákupních procesech většiny rodin. Z …
Problém s lidmi, kteří přerušují ostatní, je ten, že si často svůj zlozvyk…
Čtyři nízkonákladové marketingové tipy pro start-upy Ať už se zakládání nových společností věnujete či ne, jistě vám neuniklo,…
Občasné propady v prodeji jsou normální u každého typu obchodu. Je proto…
Trendy roku 2017 v zákaznickém servisu Rok 2017 ještě neskončil, ale již teď můžeme říci, které nové trendy…
Ať už je naše klientská základna a oddanost klientů jakkoliv velká,…
Jak lépe měřit výsledky PR: Zbavte se nicneříkajících metrik V oblasti PR se často objevuje tendence analyzovat jednoduše příliš různých…
Prodej po telefonu: Chce to klid a systém Prodej po telefonu je pro některé prodejce zdrojem nechuti a stresu. Přitom…
Když se klientovi něco nelíbí na vaší nabídce, co myslíte, že řekne? Rádi…