Příběhy zákazníků, jejich zkušenosti a poznatky k nabízenému produktu mají v prodeji a prezentaci dané firmy často absolutně nezastupitelnou roli. Nejde pouze o to,…
Opakované průzkumy spokojenosti a zkušeností klientely by měly být součástí…
Moderní doba si žádá moderní přístupy. Dvojnásob to potom platí u prodeje.…
Ať už pracujete v malé rodinné firmě nebo ve velkém korporátu, to, jak se…
Začátek jednání je často předvojem jeho průběhu a bez nadsázky se dá říci,…
Anglický termín cold calling označuje volání víceméně naslepo, tedy volání…
Každý manažer chce mít tým lidí, na který se může spolehnout a který bude…
Prodej není pro všechny. Nebo alespoň ne pro všechny ty, kdo neprošli…
Podle jisté slavné studie Microsoftu, která vyšla před několika lety, má…
Obsahový marketing nabývá na významu i v B2B. Proč? Průzkumy naznačují, že…
Prodávat lidem, kteří mají enormní zájem o váš produkt a kteří si naplno…
To, že schůzky najednou přestanou dopadat dobře a obchodník začne mít…
Téměř každá firma a každý obchodník by uvítali větší přísun kvalitních…