Jednoduchost: Hlavní zbraň prodejce Podle jisté slavné studie Microsoftu, která vyšla před několika lety, má průměrný člověk schopnost udržet pozornost u většiny věcí pouze 8 vteřin. I když se jedná o…
Jak zlepšit B2B strategii v obsahovém marketingu Obsahový marketing nabývá na významu i v B2B. Proč? Průzkumy naznačují, že…
4 kroky k probuzení zájmu potenciálních klientů Prodávat lidem, kteří mají enormní zájem o váš produkt a kteří si naplno…
Nedaří se vám obchodní schůzky? Zde jsou tři důvody To, že schůzky najednou přestanou dopadat dobře a obchodník začne mít…
Kvalitních kontaktů není nikdy dost Téměř každá firma a každý obchodník by uvítali větší přísun kvalitních…
5 koncovek e-mailů, které zaujmou klienty S pozdravem, Děkuji, Na viděnou... Tak vypadají nejčastěji ukončení e-…
Tváří v tvář klientovi Firem je v každém oboru jako much. A ještě více je obchodníků, kteří je…
Jak se donutit telefonovat, když se vám nechce? Pro většinu obchodních odvětví platí, že bez telefonování to nejde.…
Praktické tipy pro obsahový marketing Obsahový marketing (v angličtině content marketing) je skvělý způsob, jak…
5 nových rad, jak zvládnout naštvaného klienta Jedním z faktorů kvality zákaznického servisu je to, jak dokáže zvládnout…
Dobrý obchodník musí být připraven na nejhorší Návodů, jak se zlepšit v uzavírání obchodů a jak aplikovat různé specifické…
8 kroků k lepší kariéře v oblasti prodeje Chcete stoupat vzhůru po kariérním žebříčku, pracovat na sobě a dostat ze…
6 vlastností všech dobrých obchodníků Prodejní styly jsou různé a každý obchodník je originál. Přesto se dají…