Kvalitní zákaznický servis hraje významnou roli v tom, jak klienti vidí firmu jako celek a jak věrní jí také jsou. Pokud to pro vás není dostatečný argument k…
Lidé si často spojují prodejce s nekalými praktikami, jako je nátlak,…
Úspěch v obchodě vyžaduje kromě teoretických znalostí a praxe i odhodlání,…
Ukončení námluv a přechod k nabídce, jejímu odsouhlasení a podpisu smlouvy.…
Lidé, kteří jsou vůči svému okolí otravní, si často své nepříjemné…
Existují různé prodejní metody a techniky. Někdy i unikátní praktiky, které…
Zdá se to jednoduché. Když vám klient nedůvěřuje, s největší…
Vědět, co zásadně nedělat, je v obchodě často minimálně stejně důležité,…
Obchod je poměrně univerzální pracovní obor. I když nemáte zkušenosti s …
Dnes se na ukázkovém příkladu podíváme na to, jakým způsobem lze získat v …
Pokládání správných otázek je základem efektivní interakce s potenciálním…
Technologie se mění a zákazníci s nimi. Jednou z nejvýznamnějších změn…
Jak již mnozí lidé vědí, v obchodu a obecně v jednání s lidmi je mnohdy…