Vybudovat věrnost zákazníků značce je cílem každé firmy. Dosáhnout toho můžete tím, že budete stabilně a konzistentně poskytovat, co se od vás čeká. Věrní zákazníci…
Některé obchody se táhnou do nekonečna, přičemž u mnohých z nich je délka…
Myslete na světlo aby bylo dobré, je vhodné tomu věnovat čas. Správné…
I přes svoji nenahraditelnost a nevyhnutelnost je telefonní prodej u řady…
Video je mocný nástroj obsahového marketingu. Pokud cítíte, že byste…
Oslovíte potenciálního klienta. Ten si nechá poslat nabídku. Pošlete tedy…
Existují slova a fráze evokující akci, odhodlanost, profesionalitu a zájem…
Stáli jste někdy před zadáním zvýšit výkonnost zaměstnanců s cílem…
Nic není dokonalé. I přesto byste se však měli snažit přiblížit k…
V anglicky mluvícím světě se v obchodní terminologii usadil termín…
Úspěch v obchodě je kombinací mnoha různých faktorů. Největší roli však…
Status quo a rutina jsou nepřáteli obchodu. A to jak na straně jak klientů,…
Začátky v B2B bývají nejtěžší. Bez potřebných referencí a zkušeností se…