Staňte se mistrem v marketingu na sociálních sítích Při snaze o vybudování osobní značky prostřednictvím sociálních médií není vždy snadné najít správnou rovnováhu mezi prodejem vašich služeb na jedné straně a…
Zákaznický servis: Připravte se na 3 základní typy klientů Některé klienty mají obchodníci rádi. Někteří je dovádějí k šílenství.…
Prodej po telefonu vyžaduje sebevědomí. Jak je získat? Je to jednoduché. Čím více sebevědomí při telefonování máte, tím větší…
5 častých chyb prodejců při schůzkách s klienty Žádný učený u nebe nespadl, každý z nás se musí svému řemeslu naučit. V …
E-mailová komunikace je pro mnoho obchodníků stále jedna z nejdůležitějších…
Je vaše úsilí v B2B marketingu bez výsledků? Segmentace publika v B2b marketingu je velmi důležitá. Nepoužívejte proto…
3 neobvyklé tipy, jak se stát prvotřídním prodejcem K umění obchodovat a prodávat vyžaduje trochu talentu, hodně teorie, ještě…
5 způsobů, jak se vyrovnat s nevydařeným obchodem Neúspěch patří k obchodu od nepaměti. V drtivé většině oborů platí, že…
Umění psát atraktivní předměty hromadných e-mailů Nejsou vaše e-mailové kampaně efektivní? Nepadají do spamu, a přesto si je…
Digitální transformace se dnes nezbytně týká prakticky jakéhokoliv oboru a …
4 trendy v digitálním marketingu, které musíte znát Obchod a marketing se v digitálním období výrazně proměnily. A neustále se…
Skvělý zákaznický servis prospívá klientům i firmě Kvalitní zákaznický servis hraje významnou roli v tom, jak klienti vidí…
Ukažte se klientům jako odborník, ne jako prodejce Lidé si často spojují prodejce s nekalými praktikami, jako je nátlak,…