Začínáme s videi pro obsahový marketing (2/2) Myslete na světlo aby bylo dobré, je vhodné tomu věnovat čas. Správné světlo je pro video klíčové. Špatné osvětlení dokáže zničit jakékoli video.
4 tipy, jak se nezbláznit z telefonního prodeje I přes svoji nenahraditelnost a nevyhnutelnost je telefonní prodej u řady…
Začínáme s videi pro obsahový marketing (1/2) Video je mocný nástroj obsahového marketingu. Pokud cítíte, že byste…
Co dál, když klient řekne: „Nemám zájem.“ Oslovíte potenciálního klienta. Ten si nechá poslat nabídku. Pošlete tedy…
Stáli jste někdy před zadáním zvýšit výkonnost zaměstnanců s cílem…
5 slov a frází, které kazí obchody Existují slova a fráze evokující akci, odhodlanost, profesionalitu a zájem…
6 kroků k vytvoření perfektní prezentace Nic není dokonalé. I přesto byste se však měli snažit přiblížit k…
„Deselling“. Proč je někdy lepší prodat méně než více V anglicky mluvícím světě se v obchodní terminologii usadil termín…
Co brání obchodníkům v rozletu? Úspěch v obchodě je kombinací mnoha různých faktorů. Největší roli však…
Proč se pořád ptát „proč“? Status quo a rutina jsou nepřáteli obchodu. A to jak na straně jak klientů,…
Rozjíždíte podnik? Strategie pro získání prvních deseti B2B klientů Začátky v B2B bývají nejtěžší. Bez potřebných referencí a zkušeností se…
Jak můžete stále pochybovat o content marketingu? Podívejte se na fakta a čísla. Budete pak moci oponovat, když vám někdo…
4 důvody, proč by firma měla mít newsletter Tvorbě pravidelného newsletteru je třeba věnovat mnoho úsilí, které řadu…