Mlčení: Kdy tuto mocnou zbraň použít při jednání? Dalo by se říci, že většina prodejců se bojí mlčení. Mají pocit, že musejí pořád povídat. Přitom při správném použití ve vhodný moment je mlčení mocnou zbraní, která…
Přilákejte více uživatelů na váš web Internet je pro většinu firem v dnešní době důležitým zdrojem nových…
Využijte strach klienta ve svůj prospěch Z obchodního hlediska má pro prodejce strach klienta velký význam. Všichni…
Otázky, které byste měli položit každému potenciálnímu klientovi Prodejní proces není pouze o snaze za každou cenu prodat klientovi…
6 základních etap v „životě“ klienta Cyklus, kterým si prochází klient, který začne nově využívat služeb vaší…
Pařmen, mluvka nebo generál? Naučte se poznat základní typy potenciálních klientů Každý jednotlivý případ v obchodě je individuální a je potřeba jej také tak…
5 vlastností moderního prodejce Svět prodeje se za posledních několik let výrazně proměnil. Obchodníci se…
Proč vaše e-mailová kampaň nefunguje? I přes současnou popularitu cílené reklamy a online sociálních sítí si e-…
Tipy pro obchodníky, jak napsat dobrý životopis Kvalitně napsaný životopis vám zajistí mnohem vyšší pravděpodobnost pozvání…
Řekněme si to upřímně - profese prodejce vyvolává u mnoha lidí nejistotu či…
Máte strach, že vás klient odmítne? Známe řešení Strach z odmítnutí ze strany potenciálního zákazníka je poměrně častý…
6 nejžádanějších pracovních pozic v online marketingu Online marketing a IT prostředí se neustále vyvíjejí. Z toho důvodu se mění…
Kde brát nové kontakty na potenciální klienty? Získávání nových klientů začíná kvalitními databázemi. A kvalitní databáze…