Náš zákazník, náš pán. Je to skutečně tak? Rčení náš zákazník, náš pán zlidovělo a řídí se jím celé generace obchodníků. Platí ale toto pravidlo i v moderní době? A měli bychom klientovi vyhovět, i když víme,…
Je váš zákaznický servis v troskách? 5 kroků k okamžitému zlepšení Stali jste se novým vedoucím špatně fungujícího týmu zákaznického servisu?…
B2B: 3 nejlepší úvodní věty při obchodním jednání V mnoha případech se výsledek obchodního jednání rozhodne v prvních…
4 zásady call centra moderní doby Technologie se vyvíjejí, svět se mění, očekávání klientů se zvyšují a praxe…
9 jednoduchých neverbálních triků pro větší úspěch v prodeji Řeč těla hraje významnou roli v mezilidské komunikaci. Většinou ji vnímáme…
Co musíte udělat, aby si vás lidé doporučovali mezi sebou? Doporučení vaší firmy mezi klienty je jednou z nejlepších forem propagacei.…
Čtyři smrtelné hříchy B2B prodeje V celé řadě aspektů je B2B prodej stejný jako B2C. Budování dlouhodobých…
Více empatie do zákaznického servisu Zákaznický servis je do velké míry o pocitech. Klienti se ozývají nejen…
Staňte se nejlepším prodejcem ve firmě během tří měsíců Být schopný v prodeji a úspěšný v životě jsou cíle, které mají hodně…
5 chyb, kvůli kterým obchodníci působí neprofesionálně Ať už je váš prodejní styl jakýkoliv, ať už jste extrovertní, žoviální,…
Marketing 2017: Blokování reklam a zákaznická zkušenost Více než 75 % marketérů věří, že blokování reklam, které je dnes stále…
Jak by měl vypadat příspěvek na Instagramu, který zaujme Instagram je jedno z dítek moderní doby a příklad účinné formy nových médií…
3 opomíjené, ale lukrativní skupiny zákazníků V nedávných letech se vyprofilovaly určité skupiny klientů, na které z …