Při každé prodejní interakci musíte rozbít všechny pochybnosti potenciálního klienta, a to ty vyřčené i nevyřčené, protože bez toho jsou vaše šance na uskutečnění…
Jaký bude rok 2017 z hlediska zákaznického servisu? Na co je se potřeba…
Zaměstnavatelé v drtivé většině požadují po svých potenciálních…
Strojové učení je součástí širší oblasti umělé inteligence, která zahrnuje…
Co odděluje obchodníky od ostatních? Co odlišuje dobré prodejce od těch…
Jste náborovým pracovníkem nebo manažerem call centra? Pak do vašich…
Podle nové studie Advertising Expenditure Forecasts, kterou vydala mediální…
Každý prodejce by měl chtít být ten nejlepší ve svém oboru. Mnoho…
Stres je s prodejní profesí úzce spjat. Tlak na výkon, dodržování…
V rámci zákaznické péče je vždy dobré být o krok napřed před konkurencí a…
Při správném nastavení mysli se prodejci dokáží sami vypracovat v opravdové…
E-mailová akvizice má svá specifika. Jelikož se jedná o levný, rychlý a…
Není klient jako klient. A ne vždy se uzavření obchodu vyplatí. Existují…