Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného Jak zvládnout námitky klientů při telefonním prodeji

Při každé prodejní interakci musíte rozbít všechny pochybnosti potenciálního klienta, a to ty vyřčené i nevyřčené, protože bez toho jsou vaše šance na uskutečnění…

Článek v rámci předplatného 3 trendy v zákaznickém servisu pro rok 2017

Jaký bude rok 2017 z hlediska zákaznického servisu? Na co je se potřeba…

Článek v rámci předplatného Mladí lidé patří do každého prodejního týmu

Zaměstnavatelé v drtivé většině požadují po svých potenciálních…

Článek v rámci předplatného Strojové učení a obsahový marketing: Výhra, nebo hrozba?

Strojové učení je součástí širší oblasti umělé inteligence, která zahrnuje…

Článek v rámci předplatného Žádný dobrý obchodník z nebe nespadl

Co odděluje obchodníky od ostatních? Co odlišuje dobré prodejce od těch…

Článek v rámci předplatného 10 nejlepších otázek pro pracovní pohovory v call centrech

Jste náborovým pracovníkem nebo manažerem call centra? Pak do vašich…

Studie: Reklama v sociálních médiích dohání noviny

Podle nové studie Advertising Expenditure Forecasts, kterou vydala mediální…

Článek v rámci předplatného 5 fatálních prodejních chyb

Každý prodejce by měl chtít být ten nejlepší ve svém oboru. Mnoho…

Článek v rámci předplatného Stres: brzda, nebo pomocník?

Stres je s prodejní profesí úzce spjat. Tlak na výkon, dodržování…

Článek v rámci předplatného Pohled do budoucnosti zákaznického servisu

V rámci zákaznické péče je vždy dobré být o krok napřed před konkurencí a…

Článek v rámci předplatného 3 vlastnosti těch nejlepších prodejních es

Při správném nastavení mysli se prodejci dokáží sami vypracovat v opravdové…

Článek v rámci předplatného 7 tipů, jak napsat e-mail s obchodní nabídkou

E-mailová akvizice má svá specifika. Jelikož se jedná o levný, rychlý a…

Článek v rámci předplatného Klienti, které musíte odmítnout pro své vlastní dobro

Není klient jako klient. A ne vždy se uzavření obchodu vyplatí. Existují…

Výpis 13271339 z celkem 4685