3 základní předpoklady úspěšné kampaně na sociálních sítích Kdo dnes není na sociálních sítích, jako by nebyl vůbec. Sílu těchto nových internetových platforem si uvědomují snad všichni a všichni také cítí, že být aktivní v …
Nekonvenční způsoby, jak proniknout do smýšlení klientů Každý obchodník či zprostředkovatel služeb by nejraději viděl do hlavy svým…
Podceňujete klienty a jejich možnosti? Připravujete se o obchody Mnoho prodejců má obavy o to, jestli si klienti budou moci dovolit jejich…
9 efektivních úvodů e-mailu s obchodní nabídkou Co se týče e-mailové akvizice klientů, originalita a inovace jsou naprosto…
Copywriting pro webové stránky krok po kroku V tomto článku se nebudeme zaměřovat na technické poznatky a rady, jako je…
Zlepšete se v prodeji ze dne na den díky těmto 5 tipům Coby prodejce mnoho věcí neovlivníte. Například stav trhu, kupní síla,…
Klient neplatí. Co musíte udělat? Asi se vám to již stalo, stejně jako každému prodejci. Zákazník vypadá…
Návrat k obchodní profesi po vyhoření Syndrom vyhoření je bohužel skutečný problém a obchodníci jsou rizikem…
Společnost COMPUTER HELP jako certifikovaný GOLD Partner společnosti…
Od jednorázového prodeje k dlouhodobé obchodní spolupráci Většina obchodníků se zabývá tím, jak nejlépe získávat nové klienty, jak…
3 vlastnosti, které musí v roce 2017 mít každý úspěšný prodejce Asi si všichni vybavíme základní předpoklady, které musíte mít, pokud…
Co vše se dá zjistit o klientovi, než mu zavoláte (a jak na to) Asi se všichni shodneme na tom, že čím více informací o klientovi máme…
Proč perfekcionismus nepatří do prodeje Většina lidí má tendenci považovat perfekcionismus v práci za pozitivní…