Asi se všichni shodneme na tom, že čím více informací o klientovi máme ještě předtím, než mu zavoláme, tím větší máme šanci uspět s obchodní nabídkou. Před každým…
Většina lidí má tendenci považovat perfekcionismus v práci za pozitivní…
Rčení náš zákazník, náš pán zlidovělo a řídí se jím celé generace…
Stali jste se novým vedoucím špatně fungujícího týmu zákaznického servisu?…
V mnoha případech se výsledek obchodního jednání rozhodne v prvních…
Technologie se vyvíjejí, svět se mění, očekávání klientů se zvyšují a praxe…
Řeč těla hraje významnou roli v mezilidské komunikaci. Většinou ji vnímáme…
Doporučení vaší firmy mezi klienty je jednou z nejlepších forem propagacei.…
V celé řadě aspektů je B2B prodej stejný jako B2C. Budování dlouhodobých…
Zákaznický servis je do velké míry o pocitech. Klienti se ozývají nejen…
Být schopný v prodeji a úspěšný v životě jsou cíle, které mají hodně…
Ať už je váš prodejní styl jakýkoliv, ať už jste extrovertní, žoviální,…
Více než 75 % marketérů věří, že blokování reklam, které je dnes stále…