Chcete být povýšeni na manažera obchodního týmu? Musíte mít těchto 5 návyků

Kariérní postup je u obchodních pozic poměrně jasný. Jestliže máte ambice postupovat kariérně směrem výše, v drtivé většině směřujete na pozici vedoucího obchodního týmu.

Ilustrační snímek

Kandidát na pozici vedoucího obchodního týmu musí vykazovat určité znaky a osobnostní charakteristiky, díky kterým si jej vedení všimne a bude o něm uvažovat jako o případném budoucím manažerovi.

Zde je pět návyků, které musí na každodenní bázi vykazovat ten, kdo se chce stát obchodním vedoucím. Tato doporučení přinesl blog společnosti HubSpot.

Pomáhejte ostatním

Základem je být nápomocen ostatním. Snažte se v lidech kolem sebe povzbudit to nejlepší. Chvalte je, když se jim něco povede. Neberte je jako konkurenty, ale jako spolupracovníky na cestě za společným cílem. V těžkých chvílích je podržte a nabídněte pomocnou ruku.

Budujte společenské vztahy

Ať jsou vaše výsledky sebelepší a vaše odbornost sebelepší, nikdy nemůžete aspirovat na vedoucí pozici, pokud nemáte na pracovišti dobré vztahy. Ty jsou často pro případné vykonávání vedoucí funkce nejdůležitější.

Mějte vhled do dění ve firmě

Platí, že vedoucí by měl umět vše to, co dělají jeho podřízení. Ať už se jedná o obchodní dovednosti nebo čistě administrativní úkony, které se k jednotlivým pozicím vážou. Potřebujete hluboké znalosti o tom, jak fungují všechny interní procesy ve vaší firmě.

Musíte se umět ozvat

Nečekejte, že za úspěchy vás bude někdo automaticky chválit a odměňovat. Musíte být sebevědomí v tom, co děláte, a musíte umět prodat své úspěchy nadřízeným.

Buďte otevřeni novým možnostem

Vedoucí pozice vyžaduje hodně kreativity a iniciativy. Neučte se vše dělat pouze podle zaběhnutých pravidel, ale přemýšlejte o věcech v širším kontextu. Přicházejte s návrhy na zlepšení a vždy vymýšlejte nové způsoby, jak zefektivnit práci, kterou vy i vaši kolegové děláte.

-mm-

Zdroj: HubSpot Blog - blog na stránkách společnosti HubSpot věnovaný marketingu a obchodu
Zobrazit přehled článků ze zdroje HubSpot Blog