Jak se mění zákazníci, jejich chování, potřeby, očekávání?
Chcete působit sebevědomě a důvěryhodně? Dávejte si pozor na pusu Jak je dávno známo, osoba prodejce je pro výsledek obchodního jednání…
Prodejci jsou velmi často obětí takzvaného syndromu vyhoření. Jedním z …
Víte, že i malá firma může prodávat velkým hráčům? Cíl mnoha začínajících a menších firem je jasný: Prodávat co nejvíce…
Kdo chce získat respekt druhých, musí si nejdříve vážit sám sebe Být úspěšným obchodníkem znamená být zároveň konzultantem, expertem v …
Jak se zdokonalit v e-mailové, telefonické i osobní komunikaci se…
4 předsevzetí pro call centra pro rok 2018 Dynamika call center se neustále mění, stejně tak očekávání klientů i…
Chcete rychle vylepšit efektivitu systému zákaznické péče a zvýšit…
Co dělat, když klient zvažuje více nabídek Málokdy se stane, že zákazník přijde k prvnímu prodejci a rovnou si vybere…
Osobní značka. Něco, na čem by měl pracovat každý prodejce, který chce být…
3 způsoby, jak si získat důvěru klientů V dnešní době je důvěra zákazníků pro obchod naprosto klíčová. Řada podniků…
Kariérní postup je u obchodních pozic poměrně jasný. Jestliže máte ambice…
3 tipy, jak více prodávat v rámci B2B B2C a B2B obchodování jsou si v mnohém podobné, v mnohém se však liší. B2B…