Chyby se stávají, to je přirozené. Přirozené je ale také to, že chyby mají odpovídající následky. V oblasti zákaznického servisu může jedna chyba zhatit roky…
E-mailová komunikace je pro mnoho obchodníků zcela zásadní složkou jejich…
Jak vyniknout před konkurencí, jak vést obchodní jednání, jak zaujmout…
Mnoho úvodních kontaktů s klienty přes telefon končí žádostí ze strany…
Přinášíme vám odkazy na přednášky z projektu TED (tzv. TED talks), které by…
Jste noví v prodejním oboru a začínáte se teprve rozhlížet? Dělají vám…
Existuje řada článků o tom, jak se vyrovnat s naštvaným klientem. Jak s ním…
Jeden z paradoxů moderní, technologicky vyspělé doby je, že lidé se v mnoha…
B2B prodej je specifický. I přes společné znaky s B2C je to samostatná…
„Networking“, neboli navazování kontaktů při osobní komunikaci s …
Příběh, který má začátek, zápletku a konec, je ideálním formátem pro…
I když se emancipace a genderová rovnost v posledních let výrazně posunuly,…
Na růstu globální reklamy se nejvíce podílejí reklamy v přehledu zpráv v …