Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného 3 tipy, jak více prodávat v rámci B2B

B2C a B2B obchodování jsou si v mnohém podobné, v mnohém se však liší. B2B obchod vyžaduje vysokou profesionalitu a mnohdy jemnější přístup. Přinášíme vám 3 tipy,…

Jak by měl vypadat ideální zákaznický servis?

Na zákaznický servis se dá podívat z různých úhlů. Ať už považujete za…

Článek v rámci předplatného Firma na sociálních sítích: 5 věcí, které vám zajistí tisíce fanoušků

Čím to je, že některé značky a profily na sociálních sítích dokáží…

Článek v rámci předplatného 5 rad, jak motivovat mladé členy obchodního týmu

Často se mluví o tzv. mileniálech, tedy lidech, kterým je nyní mezi 20 a 30…

4 kroky k velkým zakázkám v předních firmách

V rámci B2B existují v každém oboru VIP firmy, které tvoří zlatý grál…

Článek v rámci předplatného Pravidla online chatu se zákazníky

Tak, jak se vyvíjejí moderní technologie, je celkem logické, že stále více…

Zvyky, díky kterým zbohatnete

V čem je prodej ideální školou do života? Například v tom, že vás naučí…

Článek v rámci předplatného Úspěch je v hlavě: 3 způsoby, jak překonat nechuť k prodeji

Úspěch v obchodním světě je do velké míry definován nastavením naší mysli. …

Článek v rámci předplatného 3 přednosti introvertních prodejců

Typická (nebo spíše stereotypní) představa o prodejci je taková, že se…

„Zavolejte mi po svátcích“. Jak reagovat, když klient do Vánoc nechce nic řešit

Předvánoční období je obecně časem útlumu. Mnoho lidí nechává všechny změny…

Článek v rámci předplatného 3 tajemství, která znají všichni úspěšní prodejci

Většinu nejcennějších znalostí získá obchodník zkušenostmi. Existují ale…

Trendy v maloobchodním prodeji pro rok 2018

Maloobchodní prodej je jeden ze segmentů, jehož podoba se neustále vyvíjí…

Článek v rámci předplatného B2B prodej: Čtyři fatální chyby e-mailu zaslaného potenciálnímu klientovi

Existují skvělé e-maily s návrhem obchodní spolupráce. A pak také existují…

Výpis 10931105 z celkem 4710