Negativní myšlenky, které vám braní v úspěchu v prodeji

Úspěch v prodejní profesi vyžaduje určité nastavení mysli na straně prodejce. Jedná se o práci, ve které psychika, pohoda a pozitivní myšlení obchodníka hrají zásadní roli, neboť mu umožňují, aby pro danou věc nadchl i klienty. Existují ale negativní, vtíravé a přitom zbytečné myšlenky nebo přístupy, které prodejcům znemožňují skutečně ve světě obchodu uspět. Uvádíme čtyři nejčastější z nich a doporučujeme se jim vyhýbat.

Ilustrační snímek

Chcete si přečíst celý článek?
Zajistěte si předplatné zdarma nebo od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč. Předplatné můžete ale také získat zdarma.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.