Experti radí: Sedm tipů pro start-upy na sociálních sítích Pro start-upy nabízí sociální a profesní sítě jedinečnou příležitost, jak být vidět a jak oslovit potenciální zákazníky či obchodní partnery, a to vše za relativně…
Psaní předmětu e-mailu: Umění, které se vyplatí V celé řadě případů tvoří právě předmět e-mailu rozdíl mezi tím, jestli…
Telefonní prodej může být velmi účinným prodejním nástrojem, pokud…
Byznys na sociálních sítích: Jděte na to chytře Sociální sítě jsou příležitostí, jak se dostat do přímého kontaktu s …
Mantinely, které musí nastavit manažer projede Být dobrým vedoucím znamená umět jasně nastavit pravidla, kterými se mají…
„Hard skills“ a „soft skills“ neboli odborné znalosti a komunikační…
Jste živnostník a chcete si účtovat více? Známe pět zaručených způsobů jak na to Práce na volné noze má bezkonkurenční výhody, jako je volná pracovní doba,…
3 nejčastější problémy při telefonátech s potenciálními klienty Při kontaktování klientů po telefonu se poměrně často stává, že telefonát…
Uživatelé internetu dnes přecházejí od stolních počítačů k mobilním…
Vylaďte mobilní komunikaci se zákazníky Chcete-li mít společnost opravdu orientovanou na zákazníky, musíte s nimi…
Pojmem mileniálové se nejčastěji myslí lidé, kteří prožívali dětství na…
Jak nezačínat obchodní e-mail v pěti odstrašujících příkladech I když je e-mail jedním z nejméně účinných způsobů, jak oslovovat…
6 zvyků, díky kterým ihned navýšíte objem prodejů Prodejní umění ze zčásti skládá z hard skills, tedy ze znalosti oboru,…