5 tipů, jak vytěžit maximum z otázek adresovaných klientovi

Před samotnou nabídkou je vždy nutné klienta kvalifikovat. Tedy analyzovat jeho situaci, potřeby a očekávání, stejně jako zjistit jeho historii, zkušenost s konkurencí, solventnost a vhodnost produktu vůči jeho potřebám. Ke zjištění všech těchto informací je nutné pokládat ty správné otázky a navíc je pokládat tak, aby na ně zákazník pravdivě odpovídal a vy tak získali co nejvěrnější obrázek celé situace. Zde je pět tipů, jak z dotazování potenciálního klienta při obchodní schůzce získat maximum.

Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace