Naučte se rozpoznat, že chce klient odejít

Rozhodnutí klienta, že vyzkouší produkt konkurence a odejde od vás, může mít celou řadu příčin. Od zhoršení kvality produktu přes změnu v požadavcích klienta až po jednoduše lepší nabídku ze strany konkurence. Je ale ve vašem nejlepším zájmu snažit se rozpoznat signály, že klient přemýšlí, že by od vaší společnosti odešel, a intervenovat co nejdříve tak, aby se situace dala ještě zachránit.

Ilustrační snímek

Chcete si přečíst celý článek?
Zajistěte si předplatné zdarma nebo od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč. Předplatné můžete ale také získat zdarma.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.