Jak donutit klienta, aby se „rozhoupal“ k rozhodnutí

Začínající obchodníci se velmi často bojí striktního odmítnutí ze strany klienta, protože si myslí, že to je to nejhorší, co je může potkat. A teprve zkušenost jim ukáže, že existují ještě horší scénáře prodeje, a sice strašák v podobě nekonečného rozhodování na straně klienta. Přinášíme vám několik rad, jak klienta donutit k tomu učinit rozhodnutí.

Ilustrační snímek

Chcete si přečíst celý článek?
Zajistěte si předplatné zdarma nebo od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč. Předplatné můžete ale také získat zdarma.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.