5 důvodů, proč vaše e-mailové kampaně nefungují

Jedním z nejlepších a zároveň nejlevnějších způsobů, jak oslovovat širokou masu potenciálních klientů, jsou e-mailové kampaně. Pokud však vaše rozesílky elektronické pošty nefungují tak, jak byste si představovali, na vině mohou být databáze, na které e-maily posíláte. Zde je pět důvodů, proč vaše e-mailové kampaně nefungují.

Ilustrační snímek

Nekvalitní databáze

Podle SalesGravy si řada obchodníků a marketérů dává záležet na kvantitě, přitom kvalita kontaktů v databázi je zcela zásadní. Nerelevantní kontakty, zastaralé e-mailové adresy nebo kontakty pouze na recepci a asistentky není to, co vám zajistí úspěch.

Kupované databáze

Kvalita databází, které prodávají jednotlivé společnosti, se samozřejmě liší. Častým nešvarem kupovaných databází je ale jejich zastaralost, přílišné „vytížení“ kontaktů a tím pádem nižší efektivita.

Příliš malé databáze

Kvalita sice převyšuje v důležitosti kvantitu, nicméně s příliš malou databází nemůžete očekávat žádné velké zázraky.

Žádné rozdělení do skupin

Pokud kontakty v rámci databáze netřídíte do různých skupin a podskupin a neposíláte těmto skupinám upravené e-maily, znamená to, že všichni dostávají ty stejné zprávy, a je zde vysoká šance, že tyto e-maily jsou natolik obecné, že mají nízkou šanci potenciální klienty oslovit.

Příliš časté zasílání e-mailů

Klienty nesmíte svými zprávami příliš obtěžovat, jinak se odhlásí z odběru vašich e-mailů. Pravidlo je, že byste ideálně neměli posílat více jak jeden až dva e-maily za čtvrt roku.

 

-mm-

Zdroj: Sales Gravy - mezinárodní komunita profesionálů v oblasti obchodu
Zobrazit přehled článků ze zdroje Sales Gravy