Čtyři obchodní lekce od zmrzlinářských aut Family Frost

Když se řekne Family Frost, víceméně každý mileniál si vybaví dětství, žluté auto, charakteristickou melodii a chuť zmrzliny. Prodej zmrzliny z mobilní dodávky je populární všude po světě, a to proto, že ve své strategii velice účinně využívá některé obecně platné zásady prodeje. Zde jsou čtyři ponaučení, která si z Family Frost a jejich prodeje zmrzliny můžeme vzít.

Ilustrační snímek

Chcete si přečíst celý článek?
Zajistěte si předplatné zdarma nebo od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč. Předplatné můžete ale také získat zdarma.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.