Bojíte se, že bude mít klient námitky? Měli byste je vítat

Jednou z nejdůležitějších fází obchodního setkání s klientem je vyřešit zákazníkovy námitky. Mnozí obchodníci se bohužel domnívají, že klienta je v souvislosti s jeho námitkami potřeba „přechytračit“ nebo na něj nějakým způsobem vyzrát. Je to často kvůli tomu, že obchodníci si mylně myslí, že námitka je jakási kritika jejich nabídky. Přitom se jedná pouze o výraz nevyřešené pochybnosti, což je také jeden z důvodů, proč byste naopak námitky měli vítat.

Ilustrační snímek

Chcete si přečíst celý článek?
Zajistěte si předplatné zdarma nebo od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč. Předplatné můžete ale také získat zdarma.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.