Vedoucí obchodního týmu se musí naučit přijmout změnu

V dnešním turbulentním světě nepřežije nikdo, kdo není flexibilní a přizpůsobivý. Překotné změny v technologiích, v očekávání zákazníků i v systému práce týmů znamenají, že i obchodníci a manažeři se musejí neustále něčemu učit a bez určité pružnosti jim velmi brzy ujede vlak. Dvojnásob to platí o vedoucích obchodních týmů, kteří musejí vytvářet pro svou skupinu obchodníků dlouhodobé vize a mít takříkajíc prst na tepu doby.

Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace