Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného Zákaznický servis, který si klienti zamilují

Jak již bylo mnohokrát na těchto stránkách řečeno, zákaznický servis je pro udržení klientů zcela zásadní. Konkurence je v mnoha oborech velmi tvrdá a často je to…

Článek v rámci předplatného 5 tipů, jak podpořit kreativitu v obchodním týmu

Každé společnosti prospívá kreativita. Neustále se měnící doba nepřeje těm,…

Článek v rámci předplatného 6 tipů, jak si vybudovat kvalitní síť kontaktů

Obchodníka nedefinují pouze jeho úspěchy a prodeje, ale i jeho konexe. Znát…

Článek v rámci předplatného Čtyři obchodní lekce od zmrzlinářských aut Family Frost

Když se řekne Family Frost, víceméně každý mileniál si vybaví dětství,…

Článek v rámci předplatného Jak donutit klienta, aby se „rozhoupal“ k rozhodnutí

Začínající obchodníci se velmi často bojí striktního odmítnutí ze strany…

Článek v rámci předplatného Pět tipů, jak absolvovat stáž a odnést si co nejvíce zkušeností

Absolvování stáže v nějaké významné firmě nebo státní instituci je trendem,…

Článek v rámci předplatného 5 tipů, jak vytěžit maximum z otázek adresovaných klientovi

Před samotnou nabídkou je vždy nutné klienta kvalifikovat. Tedy analyzovat…

Článek v rámci předplatného 7 tipů, jak používat emoční inteligenci v každodenní praxi

Emočně inteligentní lidé jsou úspěšnější jak v osobním, tak i pracovním…

Článek v rámci předplatného Je na čase říci si o vyšší plat? Víme, jak na to

Současná ekonomická situace nahrává benefitům pro zaměstnance a zvyšování…

Pět nejhorších mýtů o zákaznickém servisu s fatálními následky

Tak jako o všem i o zákaznickém servisu panují některé nepřekonané mýty.…

Článek v rámci předplatného „Mystery shopping“ a další netradiční způsoby, jak vylepšit zákaznický servis

Kdo by nechtěl loajální klientelu? Získávat velké množství nových…

Jan Hebnar

Článek v rámci předplatného icon Cross-border e-commerce v Číně – Hlavní výzvy a jak jim čelit

Čína se stala klíčovým trhem pro cross-border e-commerce a stále více firem…

Článek v rámci předplatného Úsměv: nejsilnější prodejní zbraň

Získat si sympatie klienta a vyvolat v něm pocit důvěry ve vaší osobu a…

Výpis 820832 z celkem 4690