Jak již bylo mnohokrát na těchto stránkách řečeno, zákaznický servis je pro udržení klientů zcela zásadní. Konkurence je v mnoha oborech velmi tvrdá a často je to…
Každé společnosti prospívá kreativita. Neustále se měnící doba nepřeje těm,…
Obchodníka nedefinují pouze jeho úspěchy a prodeje, ale i jeho konexe. Znát…
Když se řekne Family Frost, víceméně každý mileniál si vybaví dětství,…
Začínající obchodníci se velmi často bojí striktního odmítnutí ze strany…
Absolvování stáže v nějaké významné firmě nebo státní instituci je trendem,…
Před samotnou nabídkou je vždy nutné klienta kvalifikovat. Tedy analyzovat…
Emočně inteligentní lidé jsou úspěšnější jak v osobním, tak i pracovním…
Současná ekonomická situace nahrává benefitům pro zaměstnance a zvyšování…
Tak jako o všem i o zákaznickém servisu panují některé nepřekonané mýty.…
Kdo by nechtěl loajální klientelu? Získávat velké množství nových…
Čína se stala klíčovým trhem pro cross-border e-commerce a stále více firem…
Získat si sympatie klienta a vyvolat v něm pocit důvěry ve vaší osobu a…