Jednou z nejdůležitějších fází obchodního setkání s klientem je vyřešit zákazníkovy námitky. Mnozí obchodníci se bohužel domnívají, že klienta je v souvislosti s …
Jste v obchodě noví? Možná se vám bude hodit manuál pro nováčky. Přinášíme…
Není žádným tajemstvím, že být skvělým obchodníkem je zčásti otázkou…
Cílem obchodníka by mělo být nejenom sehnat nové klienty, ale především si…
Obchodní manažeři často hledají nové posily do týmu i podle toho, jak do…
Jedním z největších úskalí ecommerce je neexistující záruka, že se váš…
Jedním z nejlepších a zároveň nejlevnějších způsobů, jak oslovovat širokou…
Komunikace obchodníka nebo pracovníka zákaznického servisu s klientem by se…
Je povinností manažera obchodního týmu komunikovat se svými podřízenými,…
Prodej a úspěšné obchodování mají hodně společného se schopností daného…
Rozhodnutí klienta, že vyzkouší produkt konkurence a odejde od vás, může…
Jak již bylo mnohokrát na těchto stránkách řečeno, zákaznický servis je pro…
Každé společnosti prospívá kreativita. Neustále se měnící doba nepřeje těm,…