Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného Bojíte se, že bude mít klient námitky? Měli byste je vítat

Jednou z nejdůležitějších fází obchodního setkání s klientem je vyřešit zákazníkovy námitky. Mnozí obchodníci se bohužel domnívají, že klienta je v souvislosti s …

Článek v rámci předplatného 5 tipů pro začátečníky, jak zaujmout klienta

Jste v obchodě noví? Možná se vám bude hodit manuál pro nováčky. Přinášíme…

Ranní rituály top obchodníků

Není žádným tajemstvím, že být skvělým obchodníkem je zčásti otázkou…

Článek v rámci předplatného Tři věci, které udělají z jednorázových klientů dlouhodobé

Cílem obchodníka by mělo být nejenom sehnat nové klienty, ale především si…

Článek v rámci předplatného Výhody heterogenního obchodního týmu

Obchodní manažeři často hledají nové posily do týmu i podle toho, jak do…

Článek v rámci předplatného Ecommerce: Jak na to, aby to fungovalo

Jedním z největších úskalí ecommerce je neexistující záruka, že se váš…

5 důvodů, proč vaše e-mailové kampaně nefungují

Jedním z nejlepších a zároveň nejlevnějších způsobů, jak oslovovat širokou…

Článek v rámci předplatného Jak si získat důvěru klienta po telefonu

Komunikace obchodníka nebo pracovníka zákaznického servisu s klientem by se…

Článek v rámci předplatného 6 tipů, jak vést bilanční schůzky s členy obchodního týmu

Je povinností manažera obchodního týmu komunikovat se svými podřízenými,…

Článek v rámci předplatného Pět obav, které musí každý prodejce umět překonat

Prodej a úspěšné obchodování mají hodně společného se schopností daného…

Článek v rámci předplatného Naučte se rozpoznat, že chce klient odejít

Rozhodnutí klienta, že vyzkouší produkt konkurence a odejde od vás, může…

Článek v rámci předplatného Zákaznický servis, který si klienti zamilují

Jak již bylo mnohokrát na těchto stránkách řečeno, zákaznický servis je pro…

Článek v rámci předplatného 5 tipů, jak podpořit kreativitu v obchodním týmu

Každé společnosti prospívá kreativita. Neustále se měnící doba nepřeje těm,…

Výpis 794806 z celkem 4675