5 přežitých marketingových trendů, které patří do starého železa

I přestože zůstává jádro marketingových strategií podobné, jako bylo vždy, provedení a prkatické detaily marketingových strategií se za poslední desetiletí významně proměnily. A to hlavně v souvislosti s nástupem internetu a digitálních technologií. I přes výrazně posunutá očekávání klientů i nové globální trendy v marketingu se řada reklamních expertů snaží používat staré, dnes již dávno přežité postupy, které snižují jakoukoliv šanci na úspěch vytvářené kampaně. Zde je pět přežitých marketingových trendů, na které byste raději měli již zapomenout.

Ilustrační snímek

Chcete si přečíst celý článek?
Zajistěte si předplatné zdarma nebo od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč. Předplatné můžete ale také získat zdarma.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.