Kontakty na potenciální klienty se dají rozdělit do různých kategorií podle celé řady faktorů. Co se týče úspěšnosti, vévodí tři typy klientů, které vám představíme…
Mnoho obchodníků absolvuje několik obchodních schůzek denně, případně…
Jednou z nejdůležitějších fází obchodního setkání s klientem je vyřešit…
Jste v obchodě noví? Možná se vám bude hodit manuál pro nováčky. Přinášíme…
Není žádným tajemstvím, že být skvělým obchodníkem je zčásti otázkou…
Cílem obchodníka by mělo být nejenom sehnat nové klienty, ale především si…
Obchodní manažeři často hledají nové posily do týmu i podle toho, jak do…
Jedním z největších úskalí ecommerce je neexistující záruka, že se váš…
Jedním z nejlepších a zároveň nejlevnějších způsobů, jak oslovovat širokou…
Komunikace obchodníka nebo pracovníka zákaznického servisu s klientem by se…
Je povinností manažera obchodního týmu komunikovat se svými podřízenými,…
Prodej a úspěšné obchodování mají hodně společného se schopností daného…
Rozhodnutí klienta, že vyzkouší produkt konkurence a odejde od vás, může…