Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného 4 základní pravidla úspěšné e-mailové kampaně

E-mailových kampaní se v jakýkoliv daný okamžik odehrává nesčetně. Internet umožnil marketingovým specialistům oslovit velmi široké publikum zákazníků, ale řada z …

Článek v rámci předplatného Co dělají jinak ti, kteří úspěšně stoupají po kariérním žebříčku

Ne každý pracovník má ambice stoupat po kariérním žebříčku výše a výše.…

Článek v rámci předplatného Jak odmítnout přehnané požadavky klienta a přitom jej neztratit

Existují klienti, u kterých platí, že kdybyste jim vyhověli se vším, co…

Jiří Jemelka, majitel společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o.

icon Nedělejte to jen pro peníze či volnost aneb 5 špatných důvodů pro podnikání

Lze-li usuzovat podle letošního rekordního přírůstku podnikatelů, o…

Článek v rámci předplatného Kroky ke zvýšení prestiže vaší firemní značky

Tradice, prestiž, dobré jméno a nadstandardní zákaznický servis jsou často…

Článek v rámci předplatného Omluva: Obchodníky málo využívaný, ale silný nástroj

Všichni jsme jenom lidé a všichni občas děláme chyby. Není tolik důležité,…

Článek v rámci předplatného Pět návyků těch nejúspěšnějších lidí

Recept každého úspěšného člověka je v něčem originální. Každý člověk je…

Článek v rámci předplatného Pět tipů, jak se rychle dostat z období obchodního propadu

Procházíte obdobím, kdy vám klesly prodeje a nevíte proč? Výkyvy jsou v …

Článek v rámci předplatného 5 přežitých marketingových trendů, které patří do starého železa

I přestože zůstává jádro marketingových strategií podobné, jako bylo vždy,…

Článek v rámci předplatného Udělejte vaše obchodní techniky osobnější a získejte více klientů

Dnešní době vévodí personalizace, osobní přístup a nepříliš formální…

Článek v rámci předplatného Věrnostní program pro klienty: Co dělat a co ne

Vytvoření věrnostního programu může výrazně podpořit retenci a loajalitu…

Článek v rámci předplatného Základní pravidla telefonního prodeje

Jste noví v prodeji? Nikdy jste neobchodovali nebo máte s prodejem jenom…

Článek v rámci předplatného Jak se mentálně zrelaxovat před důležitým jednáním

Čeká vás setkání s důležitým klientem? Jdete představit vaši nabídku…

Výpis 651663 z celkem 4690